| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: WEBER 40 DCOE, 2 st med MISAB-filterboxar *SÅLDA*
|
1557 besök totalt |
|
SÄLJES: WEBER 40 DCOE, 2 st med MISAB-filterboxar *SÅLDA*
Bud beaktas men den som slänger fram 2500 + ev frakt (120kr) Kan ta dom direkt. Accpumparna fungerar finfint men jag skulle gissa att en glasblästring och en ny packningssats skulle göra susen. Bestyckad för 1750cc 130hp. (om det nu inte var trimkammar på motorn jag tog dom ifrån) Kan visas Svalöv-Malmö. 0760220357
_________________ Mattias Habenicht HMS |
|
Nu är det fredag och har ingen hört av sig före midnatt säljs dom för 2000 + frakt
EDIT: Bump-polisen lär ryta till, såg just att det var lite tätt
Ähhh, det är ju ett budslut så det får gå för denna gång
//moderator _________________ Mattias Habenicht HMS |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: WEBER 40 DCOE, 2 st med MISAB-filterboxar *SÅLDA*
|
1557 besök totalt |
