Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: WEBER 40 DCOE, 2 st med MISAB-filterboxar *SÅLDA*
1557 besök totalt
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
SÄLJES: WEBER 40 DCOE, 2 st med MISAB-filterboxar *SÅLDA*

Bud beaktas men den som slänger fram 2500 + ev frakt (120kr) Kan ta dom direkt.
Accpumparna fungerar finfint men jag skulle gissa att en glasblästring och en ny packningssats skulle göra susen.
Bestyckad för 1750cc 130hp. (om det nu inte var trimkammar på motorn jag tog dom ifrån)
Kan visas Svalöv-Malmö.

0760220357




_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Eller bud

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Äntligen med bilder

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Har fått frågan om länkage: Ställbara länkaget mellan fuggarna finns, inget annat.
Inget glapp.
Bud på 2000kr. Säljs på fredag till högsta budet.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Nu är det fredag och har ingen hört av sig före midnatt säljs dom för 2000 + frakt

EDIT: Bump-polisen lär ryta till, såg just att det var lite tätt



Ähhh, det är ju ett budslut så det får gå för denna gång
//moderator

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
SÄLJES
SÄLJES: WEBER 40 DCOE, 2 st med MISAB-filterboxar *SÅLDA*
1557 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande