Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Ny Racerstol Sparco Cirquit BLÅ
3103 besök totalt
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
SÄLJES: Ny Racerstol Sparco Cirquit BLÅ

Som sagt:
Ny racerstol Sparco Cirquit
3500:-




PM:a

Mvh
Pete

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Bud mottages! :-)

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Hej, jag är lite intresserad, vad är det för mått på stolen, jag är 176 och väger 90kg, får jag plats i den?
Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

Abbe o skrev:
Hej, jag är lite intresserad, vad är det för mått på stolen, jag är 176 och väger 90kg, får jag plats i den?
Mvh Abbe.


Jag skulle gärna säga ja, men tyvärr är stolen ganska smal och passar mer den undernärda typen!
Ja eller iallafall normal smal

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Puppan skrev:
Abbe o skrev:
Hej, jag är lite intresserad, vad är det för mått på stolen, jag är 176 och väger 90kg, får jag plats i den?
Mvh Abbe.


Jag skulle gärna säga ja, men tyvärr är stolen ganska smal och passar mer den undernärda typen!
Ja eller iallafall normal smal


ok, då vet jag det, tack ändå!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Hittade på stolen igen!! ;-)

Ny(Men lagrad i förrådet) och dessutom nytt pris... 2500:-

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Puppan skrev:
Hittade på stolen igen!! ;-)

Ny(Men lagrad i förrådet) och dessutom nytt pris... 2500:-




om den är kvar, 2000:- + frakt?

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Abbe o skrev:
Puppan skrev:
Hittade på stolen igen!! ;-)

Ny(Men lagrad i förrådet) och dessutom nytt pris... 2500:-




om den är kvar, 2000:- + frakt?



Kan hämta den nästa helg!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Såld...

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Ny Racerstol Sparco Cirquit BLÅ
3103 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande