| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ny Racerstol Sparco Cirquit BLÅ
|
3103 besök totalt |
|
Re:
Jag skulle gärna säga ja, men tyvärr är stolen ganska smal och passar mer den undernärda typen! Ja eller iallafall normal smal
_________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Re:
ok, då vet jag det, tack ändå!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ny Racerstol Sparco Cirquit BLÅ
|
3103 besök totalt |

