Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
5129 besök totalt |
Re: Bitburger
+1 REWE Getränkemarkt Adenau |
||||
Det var nog det jag läst nåt om innan tror jag.. Rewe är det som ligger på vänster sida en bit bortanför bron väl? Har dom lite större förpackningar också? (inga 5liters burkar nu tack ![]() Finns säkert många bra ställen på vägen hem, men jag vill helst handla typ på kvällen innan, om jag kör hem på morgonen. Blir säkert ändå ett stopp på Bordershop i Puttgarden.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Re:
Det tillhör också Rewe ![]() Men skitsamma, Bitburg har de massor!! |
||||
Re:
Getränkemarkt är också Rewe. På Rewe på ena sidan har du mataffären, där finns endast ett begränsat sortiment av dricka. På andra sidan där Rewe Getränkemarkt ligger finns det precis som Johan skriver ett väldigt brett sortiment av vatten, läsk, öl, vin och starkare grejor ![]() EDIT: Finns andra som var snabbare ![]() |
||||
|
||||
Just det, Getränktemarkt ska det ju vara och inget annat som sagt! Behöver du hjälp m att hitta bland de lokala vinerna, som komplement till ölen, är oftast Herr Koch på plats - mkt trevlig gubbe! ![]() _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||
Extrapris på Bit hos REWE kommande vecka...
![]() ![]() Visst kan man leva utan REWE Adenaus infoblad, men det är dumt att chansa. Bara att signa upp. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Det är BARA på rejsa.nu man får veta att det är rea på Bitburger i Adenau! Hahaha, dagens skratt! ![]() ![]() |
||||
Re:
och inte nog med det det är den riktiga, på FLASKA! ![]() _________________ Bo Wihlborg |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
5129 besök totalt |