Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (18241 totalt) |
Här är en bild på motorn i bänken http://www.itsfun.nu/itsfun2/itsfun2 ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Det blir Posse. Första testen är Nurburgring ![]() M5an är till salu. Förhoppningsvis blir det en liten vinst som kan gå in i Porschen. _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Viktfördelningen är väl som i alla 911or. Tyvärr ![]() ![]() ![]() Tider har aldrig satts för den har knappt gått på bana. Några varv på Mantorp och på Rudskogen i Norge bara. Det har mest varit strul ![]() ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Det är en kille som heter Dennis och kallar sig Dempa på www.zatzy.com som tagit bilden på Säve strippen förra sommaren. Han fotar även åt Bilsport och är en coming man ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Det vore ju kul ![]() ![]() ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Men vad tokigt....ja ni e allt lite bortskämda där nere i södern! ![]() _________________ Rickard Eriksson |
||||||||
rIK skrev:
Hallå Qvarnis!! Är det dags för släktgolfen snart månne?? //MVH richard Qvarnis skrev: Intresset verkade inte vara något vidare senast vad jag hörde? Var hemma på middag för first time, hos Johanna i hennes snickarboa....i Grännaskogen...förra söndagen,då jag å kusinen min var nere å handlade mina Splitfälgs i småland. Se till att hon nu tar hand om honom väl! Golfa på! ![]() /richard _________________ richard sandell |
||||||||
qvarnis:
är bilen färdigbyggd, eller finns det fler 'modplaner' på den? är det fortfarande justeringsperiod eller kan den gasas utav bara faaan nu? ![]() |
||||||||
Du skulle ha byggt på en med motorn i andra änden i stället ![]() ![]() o det var dåligt med PCS möten i kalendern ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||||
Visst har den larm, tredubbla till och med och GPS ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Färdigt blir det ju aldrig. Men till i år hoppas vi ha kurerat de katstrofer som hände förra året som gjorde att den aldrig ens höll för en fullgasacceleration 1-5an en enda gång... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Håll tummarna, det gör jag ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Det där med PCS grämer mig oxå. De är klart blande det roligaste som finns men de krockar nästan hela tiden med de arr jag måste prioritera före tyvärr... > ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
|
||||||||
Gör vi säkert ![]() ![]() Angående larm så borde väll texten vid sidorutan avskräcka nån i alla fall ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||||
|
||||||||
_________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Re: Nya dumpventiler på ett udda ställe
Skyssta bilder! Var även jag på Elmia och spanade in din bil! snyggt bygge men jag saknade den coola barnstolen ![]() Förresten är du från Husqvarna eller Jönköping? Kan du dementera denna uppgift eller är det jag som yrar? Tycker jag känner igen dig på ngt sätt ![]() Här kan du se min film på din bil! dock filmad förra året men ändå. http://www.riskaka.com/download.php? Filmade din bil iår med men har inte hunnit redigera detta än. Mvh Martin _________________ ![]() |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (18241 totalt) |