Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1388 besök totalt |
Försvunna inlägg...?
Har fått för mig att det två gånger försvunnit inlägg som jag skrivit.... Skrivit dom, klickat på Skicka och allt verkade frid&fröjd men sen dyker dom aldrig upp i resp tråd. Är det någon mer som råkat ut för detta, eller är problemet möjligen helt relaterat till min dators användare... ![]() Mvh, Pär Ett exempel på det var svar på detta inlägg ca kl 12.30-12:35: ***** Skrivet: 11 Nov 12:26:25 Ämne: -------------------------------------------------------------------------------- En anledning att låta bli 924:an är just kommentarerna om att det inte är en "riktig" Porsche. Jag ska ringa på en ikväll om jag kan komma ihåg det. _________________ Pär Hylander |
||
Du postade det igen efter att det inte dök upp lr? Isf kllar jag i databasen lite...
När det inte bidde nåt kom du till sidan där man kan välja att klicka sig vidare till tråden eller forumet? _________________ ![]() |
||
Jag kan se exakt vilka trådar o klockslag men inget till den tråden från dig i databasen.
Trycker du på "skicka" direkt eller på "förhandsgranska" och SEN på "skicka"? och som sagt kommer du till sidan med texten "Ditt meddelande har sparats"?? _________________ ![]() |
||
Mitt minne är inte speciellt pålitligt.... men jag har för mig att jag klickade på Skicka (alltså inte förhandsgranska först) och att sidan med där man kan välja att titta på inlägget eller tråden kom upp, men jag är inte säker....
Ähh, jag lovar att försöka minnas bättre om det skulle inträffa igen! Mvh, Pär _________________ Pär Hylander |
||
Jag har inte plockat bort några iaf. Ibland splittar jag dock ur inlägg ur en tråd och lägger i en ny. Är det nyligen skrivna inlägg som du inte hittar eller? Peeter har moderatorstatus osså så han kan också splitta osv... _________________ ![]() |
||
I den här tråden stod det nå't om Qvarnis och 280 i Schwedenkreuz.
Kan det vara det du letar efter...? https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1388 besök totalt |