| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 318i -93 första banbilen
|
4 besök senaste veckan (9318 totalt) |
|
Re: BMW 318i -93 första banbilen
Speciellt det senare är billigt trim. Men inte så skoj
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Hörde om motorbytet, och det var ok för att fortsätta klassas in i standard.
Du kan väl PM'a vad du har liggande, kanske något av intresse i din samling
Såg faktiskt bra ut på dom 2 jag bytt på, men det säger ju inte att dom andra är lika fina
Haha, men tänk vad mycket kul man får för pengarna man inte åt upp
_________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
|
Hur fortskrider projektet för dig då? Tror du att du kommer vara färdig till Mantorp?
Mina bil fortsätter bara att tappa delar så det ser mörkt ut för mig.
Siktar du på att köra någon cuptävling i år? _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||||||
|
mitt projekt står still nu, blev arbetslos så prio ligger på annat.
siktet ligger dock på att bantesta under någon av helgerna i andra halvan av säsongen, dock med befintlig motor då fokus ligger på broms och chassi. hur ser dina planer ut? _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
|
Re:
Ok, va tråkigt. Min tanke var att vara färdig till mantorp i april men mer realistiskt så blir det nog framåt sommaren. _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||||||
|
Såhär mycket har jag pysslat med sista tiden, var sånt lacksläpp på dom så jag tyckte det var lika bra, inte snyggt, men bättre
Snart kommer väl min arbetssäsong igång igen så pengarna rullar in, då blir det fart på bygget.
_________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
|
Re:
Haha, ja, UT ur fickorna, men IN i bilen _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 318i -93 första banbilen
|
4 besök senaste veckan (9318 totalt) |