Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9288 besök totalt |
Re: BMW 318i -93 första banbilen
Speciellt det senare är billigt trim. Men inte så skoj ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Hörde om motorbytet, och det var ok för att fortsätta klassas in i standard. ![]() Du kan väl PM'a vad du har liggande, kanske något av intresse i din samling ![]()
Såg faktiskt bra ut på dom 2 jag bytt på, men det säger ju inte att dom andra är lika fina ![]()
Haha, men tänk vad mycket kul man får för pengarna man inte åt upp ![]() _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
Hur fortskrider projektet för dig då? Tror du att du kommer vara färdig till Mantorp?
Mina bil fortsätter bara att tappa delar ![]() Siktar du på att köra någon cuptävling i år? _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||||||
mitt projekt står still nu, blev arbetslos så prio ligger på annat.
siktet ligger dock på att bantesta under någon av helgerna i andra halvan av säsongen, dock med befintlig motor då fokus ligger på broms och chassi. hur ser dina planer ut? _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
Re:
Ok, va tråkigt. Min tanke var att vara färdig till mantorp i april men mer realistiskt så blir det nog framåt sommaren. _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||||||
Såhär mycket har jag pysslat med sista tiden, var sånt lacksläpp på dom så jag tyckte det var lika bra, inte snyggt, men bättre
![]() Snart kommer väl min arbetssäsong igång igen så pengarna rullar in, då blir det fart på bygget. ![]() ![]() _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
Re:
Haha, ja, UT ur fickorna, men IN i bilen ![]() _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9288 besök totalt |