| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: ODB interface till Race Technology produkter
|
1179 besök totalt |
|
Ny, aldrig använd. Tänkte använda den med min DL1, men fick aldrig chansen innan jag bytte till eftermarknads ECU och måste nu köpa en annan kabelsats
Smidigt sätt att logga via bilens original sensorer, tex: Engine load Water temp Lambda 1 and 2 Lambda 1 and 2 short trim Lambda 1 and 2 long trim Fuel pressure Manifold pressure RPM Ignition angle Inlet air temp Throttle position Fuel level
http://www.race-technology.com/seria Nypris 2000:- inkl VAT exkl frakt från England. Mitt pris, 1200:- inkl frakt inom Sverige. _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Funderar på om den där funkar till Exigen, om det går att logga samtigt som instrumentklustret i bilen fortfarande funkar...... Vet att min OBD-port har lite hyss för sig.
om det funkar är jag intresserad...
*ska kolla lite* |
||||
|
Re:
ok! Vet att det funkar på andra bil fabrikat där all standardmässig utrustning är kvar och inkopplad, men det du beskriver kanske är en "Exige" feature ?
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Äh... som jag PM'ade till dig... Jag tar den och testar... PM'a till mig om hur vi gör upp affären.
|
||||
|
Re:
Ursäkta Lars, jag såg inte ditt PM
Det var en ännu snabbare skåning som ringde och tog den direkt 1 min efter jag lagt in annonsen. Såld till Trelleborg av alla ställen
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Det är lugnt... Jag har ju klarat mig utan OBD-koppling hittills...
Kanske skaffar en så'n senare när jag verkligen fått bekräftat att det funkar med min ECU och OBD-port.
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
1179 besök totalt |