Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Björn Persson från Uppland? (Ställa in Porschechassie)
2624 besök totalt
Qvarnis
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare

Ska en kille, från Uppland heta fick jag tips om idag från K3 som var duktig på att köra och ställa in väghållning på Porsche 930, han tävlade med en sådan för ca 5 år sedan. Någon som vet vem det är elr hur man får kontakt? Enl uppgift ska han ha kört SLC i en 944 förra året?

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Då är det bara o vänta lite tills Big-SLC-Boss-Fredrik dyker upp då (det dröjer nog inte länge )

Här sen Nov 2002

Magnus Thomé skrev:
Då är det bara o vänta lite tills Big-SLC-Boss-Fredrik dyker upp då (det dröjer nog inte länge )

Bara för att det är sådana påhopp tänker jag inte meddela hans kontaktinfo

Men jag har det

Du får Pm:a om du vill ha det.

Qvarnis
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Jag hittar inte vart jag ska deleta mitt inlägg nu när jag fått hjälp av Fredrik?

Lund
Här sen Feb 2003

magnus har 'tunat' forumet så att det inte går att radera sina meddelanden....

men om du PMar honom och ber snällt kanske han gör det...
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Tråden kan ju ligga kvar. Kan vara flera som behöver hjälp av en kunnig kille att ställa in ett chassie på en 930! Då får man väl PM'a Fredrik o be snällt och vänta... (för han är ju här jättesällan..... NOT! )

thumbs up

Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Två kompisar tävlade i Björns 944 för ett par år sen. De var SÅ imponerade över den bilens chassi och uppträdande (och då kör de rysligt snabba Sevens till vardags). Omkörningar på "fel sida" över krönen på Kullen var visst inga problem.

och som hans 911 gick när jag såg den i ett par Modsportheat nere på Knutstorp så verkar han ha koll på dem också.

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
porschedriver
Malmö
Här sen Maj 2003

Magnus Thomé skrev:
Tråden kan ju ligga kvar. Kan vara flera som behöver hjälp av en kunnig kille att ställa in ett chassie på en 930! Då får man väl PM'a Fredrik o be snällt och vänta... (för han är ju här jättesällan..... NOT! )

thumbs up

Det verkar vara ett slött jobb att vara racearrangör Fredrik har ju tid att hänga här hela tiden.

- There are places were only a racecar can take you -
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

porschedriver skrev:
Magnus Thomé skrev:

thumbs up

Det verkar vara ett slött jobb att vara racearrangör Fredrik har ju tid att hänga här hela tiden.

Eller till skillnad från er andra så kan jag skylla på att det ingår i mina arbetsuppgifter att ha koll på Motorwebsiter, typ Rejsa och Svarta Maskens gästbok

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

porschedriver skrev:
Magnus Thomé skrev:

thumbs up

och vad har alla andra för ursäkt

Vargön
Här sen Feb 2003

ummm.....eeeh....ursäkt?

ok då, jag kanske är en liten gnutta rejsa-beroende....
Citera
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

Har inget annat för mig.

Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003

P.P. skrev:
Två kompisar tävlade i Björns 944 för ett par år sen. De var SÅ imponerade över den bilens chassi och uppträdande (och då kör de rysligt snabba Sevens till vardags). Omkörningar på "fel sida" över krönen på Kullen var visst inga problem.

och som hans 911 gick när jag såg den i ett par Modsportheat nere på Knutstorp så verkar han ha koll på dem också.

om jag inte är felunderrättad så har Björn Persson fixat till min bakvagn på 968:an. Han har en likaden på sin 944:a

Tyvärr har jag inga kontaktinformation

/Björn

Porsche 944 TURBO
Citera
Qvarnis
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Kontakt upprättad!

Jag får tacka thumbs up rejsa.nu i allmänhet och Fredrik - SLC i synnerhet för hjälpen att upprätta kontakt med Björn.

Ramnäs
Här sen Feb 2003

Hej,jag skulle också vilja få kontakt med honom,behöver lite hjälp med mitt med.
Mvh jens

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Nu är Jens hittat ljuset han oxå!

och jag kan bara fortsättningsvis säga att mer servicemindad kille än Björn som tar hand om vår bil om några veckor under vintern för att det förhoppningsvis ska rulla ut något ur garaget i vår som mera liknar en banracer än en rallybil som hitills får man leta efter utan att för den sakens skull vara säker hitta en.

Han har stenkoll! Bygga om det ena och ändra det andra. Kan starkt rekomenderas!

2624 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande