Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
S: Skandinaviens mest vindende Formel 2000 - REDUCED PRICE
2 besök senaste veckan (7874 totalt)
clausm
Glostrup - Danmark (Kobenhavn)
Här sen Jan 2010

Trådstartare
S: Skandinaviens mest vindende Formel 2000 - REDUCED PRICE

Update: Prisredusert.

80.000 DKK = 92.775 SEK eller bud.

Anvendbare Dunlop Slicks + Avon Rain-tires.
1 sats orig. hjul
2 sats magnesium hjul. (värdefulla!)

Ring på +45 4070 2588

Hej!

Jeg har kobt en ny tävlingsbil for 2010-sæsonen, og nu sælger jeg min gamle.

Bilen kan anvendes i HMS (dansk serie - 50% af tävlingerne kores i Sverige) eller RHK (Svensk serie).

[/b]
Citera
clausm
Här sen Jan 2010

Trådstartare
Nya AVON regndäck ingår.
Unipro Laptimer ingår.

Edit 30/12-2011:
Ny kamrem.
Ny ildslukker.
Jeg monterer nya bälter For HANS eller vanlig -> köpere får vælge.
Citera
clausm
Här sen Jan 2010

Trådstartare
Til salu.

Jeg måsta äga en Lotus Elise igen.

Derfor er denne til Salu. 110.000 DKK eller bud.

Evt. byte med Elise årsmodel 1996-1999 + pengar.

Tekst fra dansk annons:

Citat:
Jeg savner efterhånden så meget at ha' en Lotus Elise, at jeg inden foråret må lave plads i garagen til sådan en. (Fruen mener BESTEMT ikke, at det er vejen frem med 4-sojlede lifte til opbevaring af biler i flere lag).

Derfor er min Reynard SF84 Formel 2000 med FIA HTP til salg, selvom jeg er meget glad for den. Jeg introducerede den selv til det historiske ræs, og det er vel nok skandinaviens mest vindende historiske formelbil. Bilen har vundet generelle sejre i formelklassen på alle baner vi har kort, og vundet over halvdelen af alle lob den har været tilmeldt siden 2006.

Glasfiberen trænger til lidt slipning, spartling og maling, så det kosmetiske kan leve op til bilens generelle tekniske stand. Men er dog absolut brugbar som den står.

Seneste resultater:
- Jeg vandt formel cup'en i 2009. Mange sejre. (næsten alle heats).
- 2010: 4 heats med Kasper Stoltze - 3 generelle sejre og 1 x 2. plads.
- 2011: 4 heats med Ronni Jensen (i blandet vejr) - 1 generel sejr og 3 x 2. pladser.

Hverken Kasper eller Ronni havde kort Formel 2000 for, så resultaterne taler for at det er en meget letkort og godmodig bil. Samtidig er den meget teknisk stabil og nem at servicere.

Bilen har frisk tandrem, frisk brandslukker, friske seler (bliver monteret som std. eller HANS-seler efter kobers onske) og brugbare dæk -> klar til at kore. Bilen vil, sammen med kober, blive flatfloor-justeret/cornervejet for leverance. At bruge tid sammen på at justere bilen, er en god måde at lære den at kende på.

Der er 1 sæt orig. hjul monteret med regndæk og 2 sæt Magnesium/letvægtsfælge til slicks.

Der er gearinger til Sturup, Padborg, Djursland, Falkenberg, Knutstorp og Jyllandsringen. Passer sikkert også andre baner, men dem har jeg ikke provet. Bilen overdrages med gearinger monteret efter onske, og kober modtager hjælp til at lære selv at skifte gearinger, til det sidder på ryggraden.

En Formel 2000 er en god begynderbil, da bilen har et fremragende vejgreb i forhold til motoreffekten - og er nem at balancere. Samtidig er den ikke så hysterisk mht. setup, så hvor mere moderne formelbiler konstant skal have justeret setup, så har jeg altid kort samme grundsetup i både regn- og torvejr - og bilen er ikke blevet cornervejet/flat floor justeret siden 2008. (Men bliver det med ny ejer siddende i).

Alle stumper er tilgængelige i almindelig handel og til en billig penge. Et sikkert kob, og en bil der givetvis vil holde værdien i de kommende år. (Men kan du overbevise min kæreste om det, så er den ikke længere til salg).

Udover at bilen er billig i drift, så er formelbilsklassen en venlig klasse med stor hjælpsomhed. Bil- og erfaringsmæssigt er der spredning i klassen, så uanset korerniveau kan man se frem til mange gode kampe og godt ræs om placeringerne.

Pris: 110.000 DKK

Kontakt
+45 40 70 25 88

Bilen står i Glostrup. (Kobenhavn)

Find flere billeder og onboard video på http://www.cm-motorsport.dk/

(Skulle du nu ha' en Lotus Elise til at stå med danske plader, så lad os snakke sammen).

Citera
sebo
lomma
Här sen Okt 2007

elise

hej claus.
min elise er stadigvæk til salg har den til en rigtig fin vinterpris.142000skr
mvh niels hansen ,malmo[/b]

Här sen Jan 2010

Trådstartare
Hej Niels

Hvis du kan bruge en formelbil, så kan jeg snildt bruge din Elise :-)

+45 4070 2588
Citera
clausm
Här sen Jan 2010

Trådstartare
Re:

clausm skrev:
Til salu.

Derfor er denne til Salu. 110.000 DKK eller bud.

Snabb affär: 110.000 SEK
Citera
clausm
Här sen Jan 2010

Trådstartare
Fortfarende til salu ~100.000 SEK.

Raceready.
Citera
clausm
Här sen Jan 2010