Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1632 besök totalt |
Min far
Jag har lyckats att övertala min far att åka med till ringen 24-25 april å se banan i sin fulla prakt! Han gav mig dock en hålhake för att följa med... Han vill åka ett varv med en erfaren förare ![]() ![]() Så om någon snäll rackare skulle kunna tänka sig att i makligt tempo visa han ringen hadde jag blivit glad!! _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Åka ett varv med johann? www.schwedenkreuz.se
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Man åker väl inte ner till Ringen utan att vilja ha en oförglömlig upplevelse. Dessutom är det för en bra sak! ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Ha i tanke att varvet efter detta hände det grejor i Swedenkorset.... Vi får se i år vad klockan visar med det moddade chassit
![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Man åker väl inte ner till Ringen utan att vilja ha en oförglömlig upplevelse.
Dessutom är det för en bra sak! ![]() Jag bara undrar vad min mor skulle säga om jag stoppar farsan i en 24h rejser.... Ordet jag söker kanske är.... ARVLÖS!!! ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Det är nog säkare att åka i en bil med full säkerhetsutrustning iklädd race-overall och med hjälm en i en vanlig bil. Biter inte det på morsan? ![]() |
||
Det är nog säkare att åka i en bil med full säkerhetsutrustning iklädd race-overall och med hjälm en i en vanlig bil. Biter inte det på morsan?
![]() Skall försöka lägga fram det på ett snyggt sett och kolla vad hon säger..... _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1632 besök totalt |