| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Min far
|
1644 besök totalt |
|
Min far
Jag har lyckats att övertala min far att åka med till ringen 24-25 april å se banan i sin fulla prakt! Han gav mig dock en hålhake för att följa med... Han vill åka ett varv med en erfaren förare (detta verkar inte gälla mig )
Så om någon snäll rackare skulle kunna tänka sig att i makligt tempo visa han ringen hadde jag blivit glad!! _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
|
Åka ett varv med johann? www.schwedenkreuz.se
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Man åker väl inte ner till Ringen utan att vilja ha en oförglömlig upplevelse. Dessutom är det för en bra sak! _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
Ha i tanke att varvet efter detta hände det grejor i Swedenkorset.... Vi får se i år vad klockan visar med det moddade chassit
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
|
Man åker väl inte ner till Ringen utan att vilja ha en oförglömlig upplevelse.
Dessutom är det för en bra sak! Jag bara undrar vad min mor skulle säga om jag stoppar farsan i en 24h rejser.... Ordet jag söker kanske är.... ARVLÖS!!!
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Det är nog säkare att åka i en bil med full säkerhetsutrustning iklädd race-overall och med hjälm en i en vanlig bil. Biter inte det på morsan?
|
||
|
Det är nog säkare att åka i en bil med full säkerhetsutrustning iklädd race-overall och med hjälm en i en vanlig bil. Biter inte det på morsan?
[/quote]
Skall försöka lägga fram det på ett snyggt sett och kolla vad hon säger..... _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
![]() |
Nürburgring
Min far
|
1644 besök totalt |