| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 318is i delar
|
1844 besök totalt |
|
SÄLJES: bmw 318is i delar
ett stycke 318is säljes i delar. lätt voltad, allt finns kvar förutom motor och elsystem. tak, framskärmar och huv är sönder. njure i kolfiberlook, frontplåten är lite bucklig men är inga problem att trycka ut för den som är van att hålla på med plåt, kofångaren har klarat sej och är i bra skick
komplett fram (51mm) och skivbromsbakvagn med någon sorts sänksats, ej lamelldiffad.
rostfritt 2,5" avgassystem med rensad racekatt.
inredning såld. superfin bagagelucka med vinge, baklyse och kofångare. (och ja, bakrutan ligger som den ska vara, taket är lite snett :P )
flera av frontlycktorna som nya
svart innertak. org 240 växellåda med spakställ även bbs fälgarna me däck på bild är till salu, och alla kåpor finns inte ett kantskrap är som mest i nyskick, även ett likadant reservhjul, nya sommardäck. LMM med luftburk, riktigt bra skick orginal kylare vänster baklyckta frontramen kring framlycktorna är löskapat och rostfri, även skärmkanterna bak. allt kan skickas, finns i östersund, viktor 0738080047 och om inte han (ägaren) svarar så ring mej på 0761385382 då bilen står vid mitt garage och jag kan sälja grejerna också. _________________ lars-erik edvardsen |
||
|
|
||
|
Gränspuck på om den går att använda. Vänsterdörr ser riktigt fin ut men om jag inte missminner mig så finns ett litet jack på kortsidan av dörren där låsmekanismen sitter (hoppas du förstår hur jag menar). kan ta kort och skicka. går inte att stänga dörren men det kan ju beror på att hela bilen är sne också. Rätta mig om jag har fel larse.
|
||
|
Re:
Lägg upp en bild... |
||
|
Kan även tillägga att dessa saker även finns till försäljning:
1 st M-tech I ratt (390mm) 1 st M-tech II ratt (390mm) Båda i riktigt fint skick komplett med bultar och emblem. Passar BMW E30. 1 st orginalnjure i silver Höger och vänster kompletta Hella lyktinsatser mycket fint skicka, ena är nästa flång ny (kommer ej ihåg om det är höger eller vänster) 1 st orginaldomkraft och varningstriangel. komplett verktygslåda från skuffen med alla skruvmejslar och hylsor mm.
Sen finns ju som tidigare skrivet i annonsen allt från en 318iS förutom motorn, el och vissa plåtdelar.
|
||
|
dörren är tyvärr kass, hela rutramen är vriden bakåt och utåt, släpte ner dörren i backen från ca 5cm höjd och då small rutan pga att den var sånt tryck mot den. men vill man lägga jobbet på att rikta eller byta ramen så har man en dörr som är absolut 100% rostfri nertill.
_________________ lars-erik edvardsen |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 318is i delar
|
1844 besök totalt |