Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60 >> 10 besök senaste veckan (192109 totalt) |
Kollade live-timingen och ser en Mark Miller i listan. Hette han inte så han som körde Venturi i GTR-serien sent 90-tal/tidigt 2000-tal? Sen var det en 17:e bil ute, men det kanske bara var någon bugg i systemet.
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
Re:
Yepp! Se: http://www.teknikensvarld.se/2012/05 _________________ Bosse Isaksson ![]() |
||||||
Tiderna från dagens tester:
http://ttagroup.se/wp-content/upload De 11 första inom 1 sekund är hyfsat jämnt måste jag säga. ![]() Rudholm snabbast igen, Fredrik Larsson något längre ner än vad jag hade väntat mig men Öhlin är lite av en överaskning. Men det är ju först imorgon som man ska vara snabbast, blir mycket intressant att följa. ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
Det var tydligen förmiddagens tider, på eftermiddagen gick det snabbare.
Dubbelt Volvo med Dahlgren i topp på 1.04.3. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
Re:
Yepp! 2320 - 0030! Jag tänkte se det på Tv men går nog upp tidigt och åker 25 mil för att se det live. Är troligen hemma i tid för att se det på Viasat ![]() _________________ Bosse Isaksson ![]() |
||||||
Re:
Tänkte på en helt annan Mark Miller när namet nämdes ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Re:
Generalen har en förmåga att hamna framför kameran... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Vilken dag på Gelleråsen! TTA bilarna är supersköna kärror och jag gillar det skarpt! Supportklasserna känns superbra men saknar Camaro Cup. I morgon springer jag runt banan igen och superkul att äntligen träffa Martin Palm IRL, Obizzz träffade jag inte men kanske i morgon
![]() ![]() |
||||||
Re:
Står www.schumis-foto.se på hela vänster armen på min jacka så den kanske du ser...tjoa till om jag inte tjoat till innan ![]() |
||||||
Re:
Vi hade planer på att svänga förbi Karlskoga på väg till Anderstorp i dag...men det ser inte ut som vi hinner.. ![]() Det är ju fan att man inte får se dom...när det är på hemmaplan. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Premiären avklarad, men skriver inte resultaten för de som ev. vill se racet i efterhand.
Överlag denna helg: Linus Ohlsson ![]() ![]() Jag ser fram emot nästa race, det här var en kul upplevelse. Hoppas det håller i sig och blir ännu mer omkörningar ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
Detta var ju en bra start, det behöver nog putsas lite på formatet men generellt lägger jag min röst på TTA jämfört med STCC. Lite för långt med 40min race, bättre med 2ggr 20 tex. Depåstopp vet jag inte riktigt, det blev total röra när STCC körde med det. Som funktionär var det katastrof att hålla koll på vem som var vad osv eftersom man inte har live-tid ute på postering...
Lite onboard-kameror kunde man kostat på sig, lite mer vakna kameror så man får se vad som smällde tex mellan Rustad och Hallrup. Men racet var bra och bilarna störtsköna ![]() Min åsikt va.... Kan tillägga att Viasat var snälla nog här i Norge och körde detta live på Viasat Sport kanalen, hoppas det inte bara var en gång. _________________ Dan Jönsson Peugeot Sport Club |
||||||
|
||||||
Re:
Riktigt kul premiär! Vilken otippad uppstickare Linus var då ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pacecar livade upp rejset ![]() Jag saknade: - on board kameror (säkert lättare vid eftersändning än vid livesändning men saknade detta helt klart!) - reprissnuttar på händelser "man missat" i tv-kontrollrummet (snurrning, omkörning med mera...) _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60 >> 10 besök senaste veckan (192109 totalt) |