Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
TTA - Elitserien 2012
<<   1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60   >>
10 besök senaste veckan (192109 totalt)
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

TPR skrev:
TV

Riktigt riktigt bra. Till och med livesändning! På lördag är jag bänkad framför tvn!

HQ
Här sen Mar 2003

Re:

Magnus Thomé skrev:
TPR skrev:
TV

Riktigt riktigt bra. Till och med livesändning! På lördag är jag bänkad framför tvn!

Då vinkar jag

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Åh, kändisspotting thumbs up

Uppsala
Här sen Dec 2006

Kollade live-timingen och ser en Mark Miller i listan. Hette han inte så han som körde Venturi i GTR-serien sent 90-tal/tidigt 2000-tal? Sen var det en 17:e bil ute, men det kanske bara var någon bugg i systemet.

Svenska Wankelregistret
Citera
MrBosse
Limmared
Här sen Apr 2010

Re:

Klurax skrev:
Kollade live-timingen och ser en Mark Miller i listan. Hette han inte så han som körde Venturi i GTR-serien sent 90-tal/tidigt 2000-tal? Sen var det en 17:e bil ute, men det kanske bara var någon bugg i systemet.

Yepp! Se: http://www.teknikensvarld.se/2012/05/11/31274/startfaltet-i-tta-komple . . . .

Göteborg/Nödinge
Här sen Feb 2005

Tiderna från dagens tester:

http://ttagroup.se/wp-content/uploads/results/2012/05/TTA-Test-1.pdf

De 11 första inom 1 sekund är hyfsat jämnt måste jag säga. thumbs up
Rudholm snabbast igen, Fredrik Larsson något längre ner än vad jag hade väntat mig men Öhlin är lite av en överaskning.
Men det är ju först imorgon som man ska vara snabbast, blir mycket intressant att följa.

Mazda MX-5 Miata -99
#78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C
Fd ERCup #98 - Caran Racing
Citera
TPR
Göteborg/Nödinge
Här sen Feb 2005

Det var tydligen förmiddagens tider, på eftermiddagen gick det snabbare.
Dubbelt Volvo med Dahlgren i topp på 1.04.3.

Mazda MX-5 Miata -99
Citera
TPR
Göteborg/Nödinge
Här sen Feb 2005

Upptäckte att TTA racet visat kl 23.20 på Viasat Motor lördag kväll.

Mazda MX-5 Miata -99
Citera
MrBosse
Limmared
Här sen Apr 2010

Re:

TPR skrev:
Upptäckte att TTA racet visat kl 23.20 på Viasat Motor lördag kväll.

Yepp!
2320 - 0030! Jag tänkte se det på Tv men går nog upp tidigt och åker 25 mil för att se det live. Är troligen hemma i tid för att se det på Viasat

Sverige
Här sen Aug 2003

Re:

MrBosse skrev:
Klurax skrev:

Yepp! Se: http://www.teknikensvarld.se/2012/05/11/31274/startfaltet-i-tta-komple . . . .

Tänkte på en helt annan Mark Miller när namet nämdes

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Re:

RBC-Lars skrev:
Magnus Thomé skrev:
TPR skrev:
TV

Då vinkar jag

Generalen har en förmåga att hamna framför kameran...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Vilken dag på Gelleråsen! TTA bilarna är supersköna kärror och jag gillar det skarpt! Supportklasserna känns superbra men saknar Camaro Cup. I morgon springer jag runt banan igen och superkul att äntligen träffa Martin Palm IRL, Obizzz träffade jag inte men kanske i morgon

Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004

Såg inte dig heller (förutom ditt namn när jag kvitterade ut västen)

Vi kanske syns imorrn.

Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

Obizzz skrev:
Såg inte dig heller (förutom ditt namn när jag kvitterade ut västen)

Vi kanske syns imorrn.

Står www.schumis-foto.se på hela vänster armen på min jacka så den kanske du ser...tjoa till om jag inte tjoat till innan Vad gillade du TTA bilarna då?

ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Re:

Schumi skrev:
Vilken dag på Gelleråsen! TTA bilarna är supersköna kärror och jag gillar det skarpt! Supportklasserna känns superbra men saknar Camaro Cup. I morgon springer jag runt banan igen och superkul att äntligen träffa Martin Palm IRL, Obizzz träffade jag inte men kanske i morgon

Vi hade planer på att svänga förbi Karlskoga på väg till Anderstorp i dag...men det ser inte ut som vi hinner..

Det är ju fan att man inte får se dom...när det är på hemmaplan.

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

Premiären avklarad, men skriver inte resultaten för de som ev. vill se racet i efterhand.

Överlag denna helg: Linus Ohlsson thumbs up . Vilken körning, han var snabb på testerna och kvalet och skitkul att han levererade i toppen. Jag fick en mycket positiv upplevelse av loppet i TV-soffan. Det var bara störande med att bilden klippte/var ryckig ganska ofta, men det har nog med utsändningen att göra då det fortfarande är ryckigt på TV10. Det var inte så himla många omkörningar i bilden, men det blev ändå spännande mot slutet. Ska erkänna att det var mäktigt att se första varvet med stillastående start, dessa bilar och dessa namn. En thumbs up till förarna för mycket disciplinerad körning. Ohlssons bil är f.ö. skitsnygg i all sin enkelhet och delar snygglistan med den blå S60:n.

Jag ser fram emot nästa race, det här var en kul upplevelse. Hoppas det håller i sig och blir ännu mer omkörningar

Svenska Wankelregistret
Citera
DrJ
Billingstad (Norge)
Här sen Okt 2005

Detta var ju en bra start, det behöver nog putsas lite på formatet men generellt lägger jag min röst på TTA jämfört med STCC. Lite för långt med 40min race, bättre med 2ggr 20 tex. Depåstopp vet jag inte riktigt, det blev total röra när STCC körde med det. Som funktionär var det katastrof att hålla koll på vem som var vad osv eftersom man inte har live-tid ute på postering...
Lite onboard-kameror kunde man kostat på sig, lite mer vakna kameror så man får se vad som smällde tex mellan Rustad och Hallrup. Men racet var bra och bilarna störtsköna

Min åsikt va....

Kan tillägga att Viasat var snälla nog här i Norge och körde detta live på Viasat Sport kanalen, hoppas det inte bara var en gång.

Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Jag har en ny favorit inom svensk racing. Linus Olsson thumbs up . Vilken prestation .

Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008

TTA varje dag framför STCC.

Att dom körde så pass "länge" var bara kul, desto mer som kan hända med om körningar osv

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Riktigt kul premiär! Vilken otippad uppstickare Linus var då thumbs up Och nästan alla hade premiärnerverna i schack, fantastiskt imponerande där de flesta körde hela racet utan misstag thumbs up Aningens försiktig snäll-mot-varandra-racing överlag iof men det var ju väntat och självklart av flera anledningar.
Pacecar livade upp rejset

Jag saknade:
- on board kameror (säkert lättare vid eftersändning än vid livesändning men saknade detta helt klart!)
- reprissnuttar på händelser "man missat" i tv-kontrollrummet (snurrning, omkörning med mera...)

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Hoppas det regnar nästa race

TTA - Elitserien 2012
<<   1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60   >>
10 besök senaste veckan (192109 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande