Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Renault megane III rs250 cup 2010 till salu
<<   1, 2
10706 besök totalt
rscliosport
sverige/sthlm/färentuna
Här sen Jan 2007

Trådstartare
Fanns tydligen lite pengar över efter allt barn handlande så en uppsätning 245/35 R19 pilot sport cup + däck inhandlade väntar bara på leverans från Frankrike å de skulle nästan ta 1 månad tydligen men men i juli blir de nog bankörning om de har kommit däck vill säga suger ju i gas tarmen som fan ..

leksaks lös
Citera
Fredrik Hård
Vibble (Gotland)
Här sen Jun 2010

Re:

rscliosport skrev:
Fanns tydligen lite pengar över efter allt barn handlande så en uppsätning 245/35 R19 pilot sport cup + däck inhandlade väntar bara på leverans från Frankrike å de skulle nästan ta 1 månad tydligen men men i juli blir de nog bankörning om de har kommit däck vill säga suger ju i gas tarmen som fan ..

Härligt, gotland kanske lockar lite

rscliosport
sverige/sthlm/färentuna
Här sen Jan 2007

Trådstartare
gotland lockar om nått kan jag lova !! den om nån vill man ju prova får se om barnvagnen får plats då kanske de kan bli ett besök.. isofix fästen för barnstolen finns ju lixom men man får väl vara realistisk så de blir väl sviesta ... men man vet aldrig man kan ju chocka, gotland e ju sthlm närmaste bana om man räknar med körda mil under 15 mil typ å barn e ju mobila

leksaks lös
Citera
rscliosport
sverige/sthlm/färentuna
Här sen Jan 2007

Trådstartare
däck hemma och monterade äntligen!!!! gjorde en 4/hjulare så jag vet att allt är korrekt så nu jävlar e man nästan redo bara bromsar fram saknas

leksaks lös
Citera
Fredin
Hjo
Här sen Dec 2005

Vad blev det för däck/fälg? Vad blev det för hjulvinklar? Och vad skall det bli för bromsar?
En som är nyfiken för att jag själv åker RS250.

Superstage 1.17.71
Kinnekulle 54.51

BMW E46 compact 332i
Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023
Citera
rscliosport
sverige/sthlm/färentuna
Här sen Jan 2007

Trådstartare
eftersom jag blir farsa snart så sprack min idé om nya fälgar å R-däck så jag köpte pilot sport cup + däck i 245/35 R19 de e ju så nära R-däck man kan komma samt att jag fick sånt sjukt bra pris på dom .... bromsar vet jag inte än men stålslangar lär de bli samt troligen ferodo belägg typ 2500 dom funkar ju bra på gatan åxå samt dom äter ju inte skivor.. sen funderar på nån form av kylning till bromsarna fram men måste kolla mera hur de ser ut samt att bilen e ju en en bruksbil under sommartiden inte bara lekbil hjulvinkar vart standard cup måste kolla hur man skall göra för mera camber kändes för lite med typ -0.5 grader runt om vill ju ha mera

leksaks lös
Citera
rscliosport
sverige/sthlm/färentuna
Här sen Jan 2007

Trådstartare
till salu

leksaks lös
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006