Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 10706 besök totalt |
Fanns tydligen lite pengar över efter allt barn handlande så en uppsätning 245/35 R19 pilot sport cup + däck inhandlade väntar bara på leverans från Frankrike å de skulle nästan ta 1 månad tydligen men men i juli blir de nog bankörning om de har kommit däck vill säga suger ju i gas tarmen som fan ..
_________________ Emil Öberg leksaks lös ![]() |
||
Re:
Härligt, gotland kanske lockar lite ![]() _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||
gotland lockar om nått kan jag lova !! den om nån vill man ju prova får se om barnvagnen får plats då kanske de kan bli ett besök.. isofix fästen för barnstolen finns ju lixom
![]() ![]() ![]() _________________ Emil Öberg leksaks lös ![]() |
||
Vad blev det för däck/fälg? Vad blev det för hjulvinklar? Och vad skall det bli för bromsar?
En som är nyfiken för att jag själv åker RS250. _________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||
eftersom jag blir farsa snart så sprack min idé om nya fälgar å R-däck så jag köpte pilot sport cup + däck i 245/35 R19 de e ju så nära R-däck man kan komma samt att jag fick sånt sjukt bra pris på dom .... bromsar vet jag inte än men stålslangar lär de bli samt troligen ferodo belägg typ 2500 dom funkar ju bra på gatan åxå samt dom äter ju inte skivor.. sen funderar på nån form av kylning till bromsarna fram men måste kolla mera hur de ser ut samt att bilen e ju en en bruksbil under sommartiden inte bara lekbil
![]() ![]() _________________ Emil Öberg leksaks lös ![]() |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 10706 besök totalt |