Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2412 besök totalt |
_________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||
|
||
|
||
Gjorde en ofilmad sån där manöver med kebaben under winterhell i år, tur att jag var nyskiten
![]() Men jag vet inte om det bara var en 360 eller en 720 ner mot mjölbykurvan, jag förberedde mig mentalt på ett besök utanför det svarta........... _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
Snygg upphämtning j, men starten i den filmen är inte så dum den heller. Sticker iväg på spinnande hjul och bumpar i en ferrari på väg förbi honom. Dom byggdes stadigare förr i tiden, tydligen
![]() _________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||
det var på tiden då dem fortfarande körde chromemolly i bärarmarna det istället för plast som idag ![]() ![]() _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||
vill man se mer fräna formelklipp måste se (om och om igen)
http://www.youtube.com/watch?v=6sDtn ![]() _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||
_________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2412 besök totalt |