| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
[F1 1983] Så kan man också bromsa...
|
2414 besök totalt |
|
_________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||
|
|
||
|
|
||
|
Gjorde en ofilmad sån där manöver med kebaben under winterhell i år, tur att jag var nyskiten
Men jag vet inte om det bara var en 360 eller en 720 ner mot mjölbykurvan, jag förberedde mig mentalt på ett besök utanför det svarta........... _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
|
Snygg upphämtning j, men starten i den filmen är inte så dum den heller. Sticker iväg på spinnande hjul och bumpar i en ferrari på väg förbi honom. Dom byggdes stadigare förr i tiden, tydligen
_________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||
|
Re:
det var på tiden då dem fortfarande körde chromemolly i bärarmarna det istället för plast som idag _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||
|
vill man se mer fräna formelklipp måste se (om och om igen)
http://www.youtube.com/watch?v=6sDtn
_________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||
|
_________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||
![]() |
Bilder o videos
[F1 1983] Så kan man också bromsa...
|
2414 besök totalt |