Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3376 besök totalt |
Takluckan torde dock vara inräknad i tjänstevikten då den inte var extrautrustnig. _________________ Anders Dauner |
||||||||
Vänta här nu, jag har en svensksåld -87:a UTAN taklucka! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Smarta personer valde bort detta lilla hål pga vikten... ![]() ![]() |
||||||||
Minns inte mer än att det var en hel del med tanke på all mekanik runtikring som fick på foten då vinkelslipen drogs fram... ![]() ![]() Sen sitter den på absolut sämsta tänkbara plats. Högt! ![]() ![]() |
||||||||
Då har du faktiskt en lite halvunik bil. ![]() Jag tippar på att du har AC istället. Fast den går ju iofs att slita ut. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||||
Smarta personer valde bort detta lilla hål pga vikten... ![]() ![]() Brorsan beställde både sin 87:ans M3:a och sin 90:ans Sport Evo utan taklucka. Så det finns smarta personer! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||
Brorsan beställde både sin 87:ans M3:a och sin 90:ans Sport Evo utan taklucka. Så det finns smarta personer! ![]() Kom faktiskt och tänka på just din brors SE... Vilken bil! och vilka tider han presterade med den! ![]() ![]() OT. Har faktiskt stött ihop med nuvarande ägaren till SE:n av en slump, då det diskuterades takluckor, på ett amerikanskt M3-forum!!! Världen är liten. ![]() |
||||||||
Brorsan hade ju bytt bakaxel till en med lägre utväxling, trimchip, glasfibermotorhuv, grupp-N fjädring och R-däck. otroligt lättkörd bil! ![]() Det enda som var ovant, var att ettan låg nere till vänster. Jag har stött ihop med en kompis till den nuvarande norske ägaren, så "våran värld" är nog inte så stor. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||
[Ernst Hugo J]Men ooo så underbart[/Ernst Hugo] ![]() Det är en vanesak, men när man väl haft det så är det SÅ rätt, speciellt på bana. Du har ju växlarna du använder i ett "H" ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||||
Alla sex? ![]() |
||||||||
Det gör det faktiskt för mig också om jag skall vara ärlig. till och med på Ringen. Men jag funderar på en lägre slutväxel. ![]() |
||||||||
Japp, A/C finns, men ingen radioantenn på taket, mycket skumt utrustad bil... eller vad säger du Martin? ![]() Dessutom ingen läderklädsel! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Min M3 E30 är också en -87, jag har radioantenn på taket och taklucka. men ingen AC och ingen oxhud
![]() ![]() Fast jag har hört från en iofs. Osäker källa att AC inte ens fanns som tillval på M3 E30, de som har AC har fått denna eftermonterad. Som sagt en icke säker käft har påstått detta för mig! ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||||
Nä, det är inte sant. AC fanns som tillval. _________________ Anders Dauner |
||||||||
Jag har original AC, har däremot sett iaf en bil med eftermonterad AC... (har också en massa annat onödigt bjäffs som skinn, elhissar osv ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||||
Spelar det ngn roll i den vagnen...den ska väl bara användas för att vrida upp till Torekov och handla en glasspinne eller så? ![]() Trodde du hade andra bilar att gasa med... ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Är inte elhissar i vissa fall lättare än manuell mekanik för fönsterhissar? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3376 besök totalt |