Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4491 besök totalt |
![]() Andreas> också imponerad av 8:51! För du har väl inte tjuvtränat på datorn i ett år innan du åkte ner som jag gjorde ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Det var Henke (som äger den blåa 993'an) som åkte med dig! Han var riktigt imponerad av din körning! ![]() ![]() Ska kolla om jag kan få tag på kortet!
Imponerad! Henke nämnde att allt var standard?! Har du inte gjort något åt dämpare/fjädrar och bromsar??
Andreas bil är en S2 (vill jag minnas att jag såg på bakluckan när han brännde förbi mig ![]() ![]() _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Tackar ödmjukast ![]() Fredrik C: Bilen är en s2-89 helt standard förutom pfc 97 bromsbelägg, till nästa resa tar jag nog min tävlingsbil med r-däck o styvare chassi ![]() Lyckades köra hål på trösklarna på s2an ![]() ![]() Antagligen i stora karusellen och några andra ställen där bilen bottnade ordentligt ![]() _________________ Andreas Zolnir |
||||||
Har sett lite filmer från ringen, bla den med F. Stippler är inspererande, samt endel tidigare erfarenhet från bilåka hjälpte också till. Enda riktigt knepiga är att platta ut banan ![]() ![]() Mao mycket mer kuperat än vad jag kunde se på filmerna ![]() _________________ Andreas Zolnir |
||||||
Tror det är dags att byta reg-nummer så inga förväxlingar sker! ![]() Det var nog den finska GT3:an som då såg, kul att höra att han försvara färgerna! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Tjuvträningen börjar jag med nu på lördag kväll - två/tre dagas försprång skall väl räcka! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Andreas >
Hittade din 944S2 in action: http://www.ring-fans.de/Fotos/090404/DSC00133.jpg Fler bilder: http://www.ring-fans.de/Fotos/090404/ _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Anders Jonsson:
Finns det någon möjlighet att få åka med på ett passagerarvarv när du ändå tränar inför Scuderian? Kommer själv att vara på Ringen lördag förmiddag (VLN-racet) till och med onsdag (ska tyvärr inte vara med på förarutbildningen). För mig blir det premiär med egen bil på söndag, jag har laddat hem all möjliga videoklipp i förebyggande syfte. Samt att jag har studerat Peeters kurs här på rejsa.nu ![]() Vill minnas att jag sett dig köra på ett klipp med Ulf:s före detta GT3 och Peter C:s gula 993 RS ![]() Vad jag förstår så är det i år både video och stillbildsfotoförbud ![]() Hade hoppats att få se Johans M3 på lördagen, men vad jag har förstått har han fått förhinder och är inte klar till 2:a deltävlingen. Anders PCS8105 |
||||||
Det stämmer, men man kan ju dölja den. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Du är självfallet välkommen till passagerar varv och som Erik säger så gäller förbudet. Själv tänker jag hålla strikt på det, respekterar deras beslut (även om jag tycker det är hel galet) och vill inte riskera att bli portad för en sådan "skitsak". Jag hoppas också vara nere till VLN men just nu är det kanonmycket att fixa innan jag åker men om jag stryker skjortorna nu istället för chatta här så kanske jag kommer iväg i morgon bitti. Vi ses! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Vi kan ha en gissningstävling om vad den har under huven, jag vet. ![]() /Andreas |
||||||
Fler bilder: http://nurburg.lir.dk/roll3/IMG_1457 _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Tack Nicke_1 ![]() Fina bilder! Kul att jämföra (om man backar några bilder),944an med carrera rs, man kan nog säga att rs:en kränger lite mindre ![]() _________________ Andreas Zolnir |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4491 besök totalt |