Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5072 totalt) |
Vad är det du inte förstår (jag tyckte att jag uttryckte mig tydligt)? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Du menar väl Aktiv flerhjulsstyrning (det svänger på alla hjul då man kör aktivt)? ![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Ja, plus att när man bromsar, och baken åker upp lite, blir det mer toe-in bak, vilket hjälper stabiliteten och är ett av skälen till att det är så smidigt i miatan att bromsa sent och "trailbrakea" för att det är stabilt och fint. ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Ja, vad ska man säga - vilken höjdarbil ![]() ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Svensson märker nog ingen skillnad, han har ju fullt sjå att prata telefon och ratta på stereon samtidigt. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5072 totalt) |