| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Ringenbilder med dagliga uppdateringar
|
9 besök senaste veckan (11243 totalt) |
|
|
||||||
|
Re:
Otroligt najs!
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Re:
Jo jag såg ju ett på Thomas bil
|
||||||
|
Re:
Orattvist!
|
||||||
|
Thomas/Glenn: Tack själva för en trevlig stund på Lindenhof. Som vanligt är god mat och dryck tillsammans med gott sällskap en oslagbar kombination. Att dessutom få ha åkt med David i hans GT3RS gjorde inte saken sämre.
Förresten, vi sitter på Lindenhof nu och har beställt. Var hiskeligt hungriga, så vi orkade inte vänta. Har kollat VLN-träningen och har förträngt att magarna skrikit. /L-P & Lotta _________________ L-P Johnsson |
||||||
|
Dagens uppdatering innehåller lite bilder ifrån depå området från VLN som går av stapeln imorgon.
Inte alla som har lika påkostade servicebilar men var riktigt häftig att se bland alla nya lastbilar där!
Denna bilen har det råaste ljudet av alla i VLN startfältet och längtar efter att få höra den på full varv runt banan
Lite service dagen innan race
L-P & Lotta Det var bra att ni höll platser vid erat bord så vi kunde käka god mat i trevligt sällskap vad bra att Lotta bestämde att ni skulle käka på Lindehof imorgon med
_________________ Thomas Kristiansen |
||||||
|
Re:
Letar bilder på blå GT-R, svart 325 och röd Audi S4 Avant. Sett dessa? Sv-reggade
_________________ Andreas Sjöström |
||||||
|
Hemma o tömde kameran Thomas, och mig skämmeligen hade jag inte fotat speciellt mkt intressant. Enda bilden din Honda fastnat på var denna...
|
||||||
![]() |
Nürburgring
Ringenbilder med dagliga uppdateringar
|
9 besök senaste veckan (11243 totalt) |