Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11185 besök totalt |
|
||||||
Re:
Otroligt najs! ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Re:
Jo jag såg ju ett på Thomas bil ![]() |
||||||
Re:
Orattvist! ![]() |
||||||
Thomas/Glenn: Tack själva för en trevlig stund på Lindenhof. Som vanligt är god mat och dryck tillsammans med gott sällskap en oslagbar kombination. Att dessutom få ha åkt med David i hans GT3RS gjorde inte saken sämre.
![]() Förresten, vi sitter på Lindenhof nu och har beställt. Var hiskeligt hungriga, så vi orkade inte vänta. Har kollat VLN-träningen och har förträngt att magarna skrikit. /L-P & Lotta _________________ L-P Johnsson |
||||||
Dagens uppdatering innehåller lite bilder ifrån depå området från VLN som går av stapeln imorgon.
![]() Inte alla som har lika påkostade servicebilar ![]() ![]() ![]() Denna bilen har det råaste ljudet av alla i VLN startfältet och längtar efter att få höra den på full varv runt banan ![]() ![]() Lite service dagen innan race ![]() ![]() ![]() L-P & Lotta Det var bra att ni höll platser vid erat bord så vi kunde käka god mat i trevligt sällskap ![]() vad bra att Lotta bestämde att ni skulle käka på Lindehof imorgon med ![]() _________________ Thomas Kristiansen |
||||||
Re:
Letar bilder på blå GT-R, svart 325 och röd Audi S4 Avant. Sett dessa? Sv-reggade ![]() _________________ Andreas Sjöström |
||||||
Hemma o tömde kameran Thomas, och mig skämmeligen hade jag inte fotat speciellt mkt intressant. Enda bilden din Honda fastnat på var denna...
![]() ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11185 besök totalt |