| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 CSL -03
|
<< 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 60, 61, 62 >> 61 besök senaste veckan (306024 totalt) |
|
Tack för lånet av CSLén Magnus!
Och nu fick jag hälsa på släkten i Höganäs oxså Det var nog tur att Magnus skickade med en liten "kompis" i bilen på vägen ner. För nu gick resan lugnt och sansat hela vägen
Och för er som undrar hur kompisen såg ut som följde med:
Dessutom var han(?) inte specielt pratsam, super trist typ. Man vill ju inte lämna bilen i retur med trasig dörr
_________________ Janne Ström |
||
|
Re:
Det är tillochmed så att "kompisen" sitter på rätt Plats nu..... I en subframe med nya bussningar och förstärkt bakvagn utan sprickor...
Lite hjulinställning på det så blir det pokal på knutan
_________________ Martin Skoog |
||
|
Sånt här får en att glädjas åt bilhobbyn i Sverige, det är allt för mycket hat och avundsjuka på andra forum, men här är det verkligen hjälpas åt och lösa saker smidigt.
Följer även tråden lite i skymundan, mycket fin bil. Nästan så blir lite sugen på en BMW faktiskt, men har aldrig förstått det där med kolvar och stakar
_________________ Jon Olsson |
||
|
Re:
Ja dygnet har 25timmar det räcker inte med en 1M för att rasta denna.....
_________________ Martin Skoog |
||
|
Re:
En lågmilare (under 1500 mil) som är lite tajtare än den som satt på bara. Inte något som var ett måste att fixa, diffen som satt på funkade fint men var inte 100% glappfri (vilket ju märks lite mer med SMG-låda). Lite mindre kabang vid SMG-växlandet i snabbaste läget framöver Nya bussningar överallt var inte heller fel efter 11 tusen mil, några bussningar hade tydligen sett sina bästa dar. Längtar till Knutan nu
Nu får jag ju dessutom med bytet en bonusdiff liggandes som kan renoveras och få lägre utväxling om jag får för mig det _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re:
Ryktet säger att den som satt på i princip var skrot, så om ryktet stämmer så pratar vi sekunder per varv Magnus.... känn ingen press
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Oups!
Då är vi snart nere på Carrera cup tider. Det är dom andra som känner pressen... _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
|
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 CSL -03
|
<< 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 60, 61, 62 >> 61 besök senaste veckan (306024 totalt) |