Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Mazda Mx5 -92 Roadsport C / Modsport 3 #86
<<   1, 2, 3 ... , 42, 43, 44   >>
33 besök senaste veckan (204619 totalt)
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Lite fler bilder ifrån Knutstorpshelgen.

Några härliga regnbilder ifrån Tobias Lewandovski ifrån Lördagens tävling.

Samt några från Bengan på racefoto.se från Söndagen.

#52 Modsport II
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005

Grattis till förstaplatserna i Modsport 3 och bra konkurrerat i regnracet mot "ettorna och tvåorna" som vanligt!

http://modsport.se/
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008

Re:

Cyberoid skrev:
Lördagens lopp gick i regn vilket passar bilen perfekt. Tyvärr blev det ett lite stökigt lopp men jag slutade på en 8:e plats till slut.

Grymt kul film att se. Mycket imponerande körning! Riktigt bra. Kul att se Miatan vara med och fightas i Modsport. Din är nog inte den sista vi ser göra steget över från Roadsport inte.

Shit vad det sjunger om diffen!

Men vad håller mannen i den gröna RX7an på med egentligen? Först en rejäl hockeytackling i T1, vilket man brukar skämmas för. Normalt vore att i alla fall backa av lite och släppa tillbaka positionen. Men nej, han följer upp med att ramma rakt bakifrån i hårnålen? Uselt! Så körs inte klubbracing inte. thumbs down

GMAB
Ordsmedjan
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Re:

bfd_henriksson skrev:
Grattis till förstaplatserna i Modsport 3 och bra konkurrerat i regnracet mot "ettorna och tvåorna" som vanligt!

Tack "Ludde", det går ju riktigt bra faktiskt. Vi hoppas ju att fler tar möjligheten att åka i Modsport 3. Det var ju lite av en chansning att ge sig in i Modsport med en MX-5:a med standardmotor. Men någon måste ju testa...

Att kunna vara med att slåss om placeringarna bland övriga klasserna var oväntat men väldigt inspirerande. Aldrig tidigare har jag önskat mig en så regnig sommar!!

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Re:

Torkel K skrev:
Cyberoid skrev:
Lördagens lopp gick i regn vilket passar bilen perfekt. Tyvärr blev det ett lite stökigt lopp men jag slutade på en 8:e plats till slut.

Grymt kul film att se. Mycket imponerande körning! Riktigt bra. Kul att se Miatan vara med och fightas i Modsport. Din är nog inte den sista vi ser göra steget över från Roadsport inte.

Men vad håller mannen i den gröna RX7an på med egentligen? Först en rejäl hockeytackling i T1, vilket man brukar skämmas för. Normalt vore att i alla fall backa av lite och släppa tillbaka positionen. Men nej, han följer upp med att ramma rakt bakifrån i hårnålen? Uselt! Så körs inte klubbracing inte. thumbs down

Vi tog en öl tillsammans under lördagskvällen och diskuterade dagens tävling. Det var en intressant diskussion.

#52 Modsport II
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Omkörningen vid 04:49 i race 1 SSM är rejält hårig! thumbs up

Yttern över NGK i blöt...

Snyggt kört!

//U

Här sen Okt 2003

Trådstartare
Re:

UR_TT skrev:
Omkörningen vid 04:49 i race 1 SSM är rejält hårig! thumbs up

Yttern över NGK i blöt...

Snyggt kört!

//U

Visst är det härligt med regn-spår! Det är inte lätt att köra effektstarka bilar i vått och det får man ta nytta av.

#52 Modsport II
Citera
R924T
Skövde
Här sen Feb 2006

Härlig stil på bilen och körningen! En av trådarna jag känner mig tvungen att följa thumbs up

Porsche Sports Cup 8D 2019-2021 seriesegrare 2021
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Re:

R924T skrev:
Härlig stil på bilen och körningen! En av trådarna jag känner mig tvungen att följa thumbs up

Tack David, kul att någon följer utvecklingen!

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Fredrik har knackat ihop ytterligare en film ifrån Modsport! Denna gång är det deltävling 5/10 som gick i regnet på Ring Knutstorp och han har höjt kvaliteten otroligt mycket. Förarpresentationer, varvräkning, repriser m.m.m.m.

Enjoy!

#52 Modsport II
Citera
cirs
Göteborg
Här sen Jan 2009

Kanon film!
Bra jobbat Fredrik och alla som vart inblandade.

Kul att se Miatorna göra så bra ifrån sig thumbs up

Mazda MX-5 Roadsport C #61
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74270
Opel speedster
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=113779
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Re:

Torkel K skrev:

Något är inte som det ska med slutväxeln. Nu har jag äntligen hittat en ersättare men inte haft möjlighet att hämta den. Så nu verkar det som om jag kommer att få åka ytterligare två deltävlingar (Anderstorp) med samma sjungande mekanik.

Frågan är om det hjälper att byta olja på den igen?

Jag har plockat ner den (efter Gotland) och kan inte se något uppenbart fel. Oljan var svart och luktade pyton men inga metallspån eller uppenbara glapp. Bytte oljan och inbillade mig att det lät mindre i första deltävlingen på Knutstorp men på söndagen sjöng det vilt om den igen.

Igår tappade jag av lite olja som såg gyllenbrun och fin ut. Men den luktade pyton precis som den gamla.

Förhoppningsvis blir det en ny diff till finalen på Falkenberg i alla fall.

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Ny differential är införskaffad men den står fortfarande på garagegolvet. Jag hoppas (och tror) att den gamla håller en tävling till. För i morgon rullar vi mot Anderstorp och 4:e tävlingshelgen med SPVM.

Bilen har också fått en ny diffuser av något justerad konstruktion. Även uppfästningen av splittern har gjorts om då den visade sig undermålig på Knutstorp. Nu finns det mer material att slita på innan vajrarna går av!

Men det kommer att bli kämpigt på de långa rakorna gentemot konkurrenterna! Får väl hoppas på att den förbättrade aerodynamiken kan ge mig bra skjuss genom kurvorna i alla fall.

Förra årets PB på 1:55.758 hoppas jag kunna slå då vädret ser lovande(torrt) ut. Fast jag hade ju hoppats på regn naturligtvis.

Äntligen är det tävling igen!

Startlista Modsport SPVM#4 2012 Anderstorp

Väder Anderstorp 2012

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Modsportfilmerna fortsätter att trilla in. Nu är filmen ifrån Race 2 på Knutstorp också klar!
En fruktansvärt händelserik film som verkligen speglar vilken trevlig blandning av bilar det är i klassen.

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Modsport.se rapport ifrån Anderstorp

Rapport Anderstorp
Då var den fjärde och näst sista tävlingshelgen för säsongen genomförd. Denna gången tävlade de tre Modsportklasserna på den klassiska formel 1 banan Anderstorp Raceway. Att det är 34 år sedan Ronnie Peterson körde upp sig från 17:e position, efter en tidig punktering på sin Lotus 79:a, till en tredje plats är svårt att förstå när man står på huvudläktaren och blickar ut över gamla start och målrakan. Den här anläggningen är fortfarande fantastisk och även om Modsportbilarna inte körde lika snabbt som vinnaren Niki Lauda gjorde 1978 med sin Brabham (Lauda satte bästa tiden 1.24.8 med "Fläktbilen", ett banrekord som stod sig i 31 år) så visade toppen i Modsport att det går undan då ett flertal varv under 1:40 registrerades.

Både besökande och tävlande fick njuta av en skön racehelg på Anderstorp då vädret var lika bra som racingen. Vi kan också med ett stort leende på läpparna konstatera att Modsport nu börjar bli en klass att räkna med på allvar då startfälten knappast skäms för sig längre. På startlinjen i race 1 stod 20 racerbilar och då skall man veta att en handfull bilar saknades då de ej överlevde lördagens träning. Anderstorp är en stor bana och den långa flygrakan kan kräva ett och annat mekaniskt offer. Marie Karlsson, som vi hälsar välkommen tillbaka till Modsport med sin fräcka Lotus Elan efter några års frånvaro, tillhörde tyvärr en av dem som fick problem (värmeproblem) på lördagens träning. Om någon av er inte känner till Marie och Lotusen kommer en artikel senare i höst här på Modsport.se, så håll utkik! Förutom Marie så fick även Krister Andero, Björn Davidsson och Per Lindqvist problem på lördagen. Anderos Boxster fick växelådshaveri, Davidssons Pontiac fick motorhaveri och Per Lindqvist Pontiac fick oljetrycksbekymmer och därmed missade de alla söndagens race. För Per Lindqvists del så skulle söndagens race inneburit debut i Modsport och därmed kände vi lite extra med Per. Vi håller dock tummarna för att han och de övriga snart får ordning på bilarna igen och att vi får se dem på startlinjen till nästa race på Falkenberg.

Kvalet som hölls på söndagsmorgonen förlöpte dock väl och alla Modsportbilar som rullade ut på banan av egen maskin kunde även rulla in i depån för egen maskin efter presterade varvtider. Till mångas förvåning var det dock ett ekipage som rullade runt banan ovanligt långsamt på kvalet och det var den vanligtvis pole position-jagande Joakim Granfors och hans Westfield Seven. Det visade sig att Joakim hade fått problem med en kardanknut och därav tvingats ändra strategi för helgen. Istället för att sikta på pallplatser fick Joakim rikta in sig på att bärga de få poäng man kan inkassera om man satt en kvaltid samt rullat över startlinjen i racen, detta för att rädda hem poäng i totalserien. Bästa kvaltid i Modsport 1 blev 1.39.3 och den satte Michael Karpers med sin Speedlabcorvette, imponerande med tanke på att bilen kördes på fjolårsdäck och att driftbilar hade lagt halt gummi på banan dagen innan. I Modsport 2 kvalade Bo Johansson bäst med 1.42.7 i sin gula Lotus Europa och i Modsport 3 hade Henrik Pihl bästa tid med 1.53.9 i sin Mazda MX-5.

Strax efter kvalet rullade bilarna ut till race 1. Extra kul att se var att det fanns tre modsportdebutanter på startlinjen. Debutanterna var Robert Gustavsson med en Ginetta G27R, Robin Jonasson med Porsche Boxster Elite och Kent Johansson med en BMW Z4. Robert Gustavsson är ingen nykomling inom SPVM då han tidigare kört Roadsport men nu har han byggt ihop en fräck skärmbreddad Ginetta som är avsedd att köras i Modsport framgent (läs Roberts välkomstartikel för mer info). Robin Jonasson och hans Porsche är däremot en helt ny bekantskap för Modsport även om ett antal av oss redan kände till bilen då den är en prisvinnare på Elmiamässan och figurerat i tidningen Bilsport (läs Bilsportartikeln här för mer info om Robin och hans bil). Robins Porsche fick dock köra utom tävlan då beräkningseffekten och vikten inte riktigt matchade med Modsportreglementet. Vad det gäller Kent Johansson så är inte heller han helt okänd för oss sportvagnsracers då även han kört flera säsonger i Roadsport. Då rattade han en AC Cobra men till sin Modsportsatsning har han skruvat ihop en fantastiskt fräck Z4:a! Modsport.se kommer återkomma angående angående dessa nya Modsportbilar för en närmare analys via bild och text.

Då kval samt två race hölls samma dag innebar det att alla stinter fick genomföras enligt ett snävt schema. Michael Karpers hade som sagt Pole Position i race 1, brevid honom startade Peter Eriksson i sin Porsche GT3 Cup och i andra startled stod Jaan tolli (Porsche boxster) samt Bo Johansson (Lotus europa). På uppvärmningsvarvet fick Lars Rosenblad problem med Lotus Europan han hyr av Villy Zielinski då bensinpumpen lade av och Lars fick ställa bilen vid sidan av banan strax efter ingången av karusellen. Fler bilar hade tyvärr bekymmer i race 1. I starten fick även Robin Jonasson problem då hans Boxster fick drivknutshaveri och fick rulla av banan, men även Kenneth Nilsson fick bryta då vänstra bakre hjulupphängningen gick sönder efter ett antal varv.

Själva racet kontrollerades ganska komfortabelt utav Michael Karpers i Corvetten. Tolli hade på andra plats lite kontakt de första varven men Tolli fick mot slutet av racet istället börja titta mer och mer i backspegeln då hans däck började ge sig och Bosse Johansson närmade sig meter för meter i böjarna. Tolli kunde dock hålla undan och rullade in som tvåa i Modsport 1 bakom vinnaren Karpers. Bo Johansson rullade in som trea i racet och etta i Modsport 2. Fyra i racet och trea i Modsport 1 kom Peter Eriksson med sin GT3:a. Tvåa i Modsport 2 blev Arne Parnheden, Porsche 996, och trea i Modsport 2 blev Kent Johansson med sin debuterande Z4. Vad det gäller Modsport 3 kan vi glädjande konstatera att klassen växer då en handfull nya eller "nygamla" bilar tillkommit i år. Etta i Modsport 3 detta race blev Henrik Pihl som dominerat klassen i år med sin MX-5:a, tvåa blev Peter Simons i sin orginal Ginetta G20 och trea blev Robert Gustavsson med sin G27R. Nämnas kan att Robert bara provkört några enstaka pass med Ginettan på bana innan han rullade ut bilen i detta race. När Peter, Robert och Marie fått ordning på alla bitar kan man gissa att Pihl får sig en match i Modsport 3!

Efter söndagens lunch kördes race 2. Speedlabcorvetten med Michael Karpers stod i Pole även detta race då ekipaget inte bara vann race 1 utan även hade bästa varvtid. Efter ett första varv med ett par tillfällen utanför bankanten tappade Michael med Corvetten ett antal placeringar och Tolli i sin Boxster fick en lucka ner till övriga fältet. Karpers Corvette tuggade sig dock sakta men säkert ikapp och när ungefär halva racet var genomfört var Corvetten förbi Porschen och drog sedan ifrån meter för meter till ännu en komfortabel seger. Längre ner i fältet pågick en mängd kamper. Henrik i MX-5:an, Peter Simon i Ginettan och Reidar Thoresen i sin Ford GT40 kämpade länge med varandra innan Reidar till slut snurrade runt och blev ståendes brevid kurvan strax efter den gamla start och målrakan. Arne Parnheden med 996:an hade en kamp med Stefan Pfister, tyvärr resulterade den kampen i kontakt och Parnheden blev tilldömt ett tidstillägg vilket gjorde att han flyttades ner en placering. Även Robin Jonasson i Elite Boxstern hade en spännande fight med Lars Rosenblad som fått ordning på Europan efter race 1, Lars rullade dock över mållinjen någon sekund före Robin. För Peter Gustafson som rattar en MGB med V8:a under huven fick racet ett tråkigt slut då hans motor rasade. Peter är dock en optimist och hängde inte läpp i depån för det. Värt att notera är också att Johan Weglin som kör en turbomatad Toyota Supra börjar få ordentlig fart i bilen. Han var strax utanför pallen men med 1.42 tider på klockan lovar det gott för framtiden!

Precis som i race 1 kom Tolli in som tvåa i Modsport 1 bakom Speedlabcorvetten. Bo Johansson blev totaltrea samt vinnare i Modsport 2 och GT3:an med Peter Eriksson tog tredje platsen i modsport 1 som totalfyra i racet. Kent Johansson blev tvåa i Modsport 2 efter att Parnheden fått tidstillägg och därmed tappade andraplatsen och fick hålla tillgodo med en tredjeplats i Modsport 2. Henrik Pihl vann Modsport 3 även detta race och likt race 1 blev Peter Simons tvåa och Robert Gustavsson trea. Robert var dock betydligt närmare Simons i detta race när målflagan föll då Robert jobbade sig in i bilen mer och mer för varje varv han fick.

Sammantaget var detta en fantastisk helg där minnet och näthinnan fortfarande återspelar alla close fighting matcherna som utspelade sig i det andra racet. Inom en inte allt för lång framtid kommer ni kunna se båda Anderstorpsracen här på hemsidan, och därmed får ni som inte var där en chans att uppleva det vi fick se! Glöm inte att det snart är dags för den säsongsavlutande tävlingshelgen på Falkenberg. Gå in på spvm.se för all "inför information".

Vi ses på Falkenberg!

/Modsport.se

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Anderstorp blev en ovanligt "meckig" helg. Jag hade dragit på mig en ordentlig förkylning och hade sett fram emot en helg i solen med en öl i handen. Istället fick jag mestadel ligga under bilen och skruva paneler etc. Men soligt blev det i alla fall!

Kval:
Hade ställt om aerodynamiken något för att bättre passa Anderstorps högfartskurvor. Bilen kändes balanserad och bra vilket tiderna också bekräftade. 1.53.950 var ca en halv sekund långsammare än på träningen men det kändes att det fanns mer fart i bilen. 1.52 tider borde vara möjligt under tävling.

Bilen lät något mer än vanligt under kvalet och det var också onormalt varmt i kupén vilket gjorde att jag bestämde mig för att avbryta något tidigare. Jag misstänkte att det läckte någonstans i avgassystemet och det kändes onödigt att pressa mer.

När jag parkerar bilen i depån knackar funktionären mig på axeln och upplyser mig om att det slår eldsflammor efter mig på banan. "Modsport" tänker jag , och böjer mig ner och tittar under bilen. Mycket riktigt så brinner det ganska ordentligt rakt under tanken! Det visar sig vara gummiupphängningen till avgassystemet som tagit fyr. En liten puff med pulversläckaren löser det mest akuta problemet och när röken har lagt sig så upptäcker jag att en bult saknas i flänsen strax innan bussningen. Nu blir det muttrar med låsning framöver!

Resultat Modsport Kval Anderstorp 2012

Race 1:
Naturligtvis strulade en skruv till underplåtarna vid återmonteringen. Tänkte inte så mycket på det utan tänkte att det sitter nog ändå. Men redan på utvarvet hör jag hur plåten skrapar i backen vid kraftig högersväng. Inte så mycket att göra åt saken nu så det var bara att åka. Plåtarna höll ihop under de 8 varven men det var svårt att riktigt koncentrera sig på full attack. Det blir lätt att man håller tillbaka något när det inte känns helt rätt.

Resultat Modsport Race 1 Anderstorp 2012

Race 2:
Trött på allt skruvande med plåtarna denna helg bestämmer jag mig för att lämna dom i depån till race 2. Jag kör istället med plåtar fram till mitten på bilen samt med diffusern bak.

När jag startar bilen inför line-up låter den ännu en gång lite väl mycket. Flänsen har jag dragit ordentligt hårt och den ser OK ut. Däremot ser jag att lambdasensorn hänger i sin elektriska fångstrem (aka kabel) vid sidan om röret. Då bilarna redan är på väg ut mot banan var det inte mycket annat att göra än att låta den hänga där och låtsas som det regnar. Vilket det tyvärr inte gjorde.....

Jag märker ganska snart att bilen är betydligt mer understyrd än tidigare. Diffusern fungerar helt enkelt inte när plåtarna saknas. En kul notering men frustrerande när man får brottas med bilen i kurvorna. Efter halva loppet kör jag över något som ser väldigt bekant ut från minuterna innan start. Jag har fortfarande inte varit under bilen men jag kan svära på att det inte sitter någon sensor i slutet på kablarna längre! Dessutom släpper bägge förstärkningarna till splittern vilket gör att den skrapar i marken stora delar av banan samt vibrerar som en slagborr på rakan!! Det blev inte nytt PB denna gången heller vill jag lova. Men jag har en riktigt kul fight med Peter Simons och vi byter placering ett par gånger. Till slut snurrar GT40:n framför oss och vi får ta var sin sida om bilen. Detta ger mig en liten lucka som jag behåller tills flaggan faller.

Resultat Modsport Race 2 Anderstorp 2012

Nu siktar vi in oss på finalen på Falkenberg den 8-9 Sep. Efter Falkenbergstävlingen så kommer bilen med stor sannorlikhet att vara till salu. Annons kommer efter tävlingshelgen. Så där finns möjlighet att titta närmare om det finns intresse för det.

Inför finalen ser tabellen i Modsport ut såhär, fast i en helt annan ordning.

Till salu!

Till salu!

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Här kommer lite film ifrån Anderstorp.

Race 1:
En bra fight med Reidar Thoresen i hans något snabbare Ford GT40. Peter skjuter motorn på MBG:n och Kenneth klipper gräset med Scatton. Det händer en del i Modsporttävlingarna!

Race 2:
Ytterligare en riktigt bra fight med Reidar samt Peter Simons! Lite rörigt förstavarv med turbulens i Norra kurvan. Vi byter positioner ett par ggr tills Reidar snurrar i gamla start/mål kurvan och jag och Peter får ta varsin sida. Detta ger mig en lucka ner till Peter. Sen får jag ett dragrace ut på rakan med en VW Sharan med blåljus, som jag lyckligtvis vinner! Pfister blir ståendes i sista kurvan och mina fästen till splittern släpper så bilen håller på att skaka sönder. Typ i den ordningen...

Ja, och så viiiiner det lite ifrån slutväxeln fortfarande.

Nu har jag inga problem att få upp tempen i däcken i alla fall. Hade 4st nya märken på presenningen när jag packade ihop.

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
På annons: Säljesannons

OBS Bilen går även att köra i Roadsport om man vill.

Säkerhet
* Fullbur enligt SBF/FIA regler vilket innebär att du kan åka alla klasser.
* Momo stol + 6p 3" Sabelt bälten på förarplats
* Momo stol + 4p 3" Sabelt bälten på passagerarplats
* Momo Modell 78 moccaratt med snap-off

Drivlina
* Fräsch 1.8 liters motor som inte rullat så många mil på gata. Monterades i bilen under vintern 09/10.
* Styrs av ett Civinco Stand Alone styrsystem.
* Jackson Racing cold air intake med K&N filter.
* Coolant reroute system samt Arrows aluminiumkylare ser till att den inte går varm.
* ACT koppling
* Lättat svänghjul
* Extraktorrör samt SBF racekatalysator

Chassi:
* Samtliga delar blästrade och pulverlackade
* GAZ dämpare med en uppsjö av olika fjäderhårdheter
* Oilon självsmörjande glidlager
* Goodridge bromsslangar
* HAWK HT10 bromsbelägg. (Allt nytt fram)
* ATS DTC 15" med Pirelli P-Zero 19-58-15" Slicks
* OZ Racing Splitt 15" med Michelin P2A regndäck
* Glasfiber tak och baklucka samt formade sidorutor i plast. Lättad till klassgränsen i Roadsport C.

Varvtider:

Kinnekulle Ring
- Roadsport 1:01.100
- Modsport 58.880

Mantorp
- Roadsport 1:35.063

Knutstorp
- Roadsport 1:10.104
- Modsport 1:08.142

Gotland
- Roadsport: 1:34.912
- Modsport: 1:32.354

Anderstorp
- Roadsport: 1:55.758
- Modsport: 1.53.950

Falkenberg
- Roadsport: 52.309
- Modsport: 51.995

#52 Modsport II
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006

Stiligt!

www.modsport.se
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Re:

Kimmen skrev:
Stiligt!

Tack, det kommer en sammanfattning av sista tävlingen också så fort Fredrik har postat filmerna samt att jag lyckats hitta resultaten ifrån helgen.

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Re:

Dubbel

#52 Modsport II
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Mazda Mx5 -92 Roadsport C / Modsport 3 #86