| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 328 -96 kompressor- TOGGEXproductions!Filmtajm...
|
13 besök senaste veckan (45417 totalt) |
|
Re:
Det här är Hårdrock Togge. Skaffar du vagnsbok nu så att du kan hänga med på Onsdagsträningarna på Gelleråsen nästa vår? _________________ D Ekholm |
||
|
Re:
[/quote] Det här är Hårdrock Togge. Skaffar du vagnsbok nu så att du kan hänga med på Onsdagsträningarna på Gelleråsen nästa vår?[/quote] Ja nu börjar det att arta sig. Vill inte längre skämmas för vad jag har gjort utseendemässigt
Vagnsbok hoppar jag nog över då det kräver mer än det smakar att styra upp med all säkerhets-FIA-märknings-tjofräs! Och tanten värper tvillingar i början på nästa år. Känner att jag kommer bli lite "lätt" begränsad framöver innan allt fallit på plats med kidsen.
Fast när bur och alla saker finns på plats blir det vagnsbok förståss
_________________ Togge Stensson |
||
|
Försöker göra lite till....
Inte klart helt , men nu närmar det sig med kabeldragningen. Blir 2 bider på hur det ser ut nu. All el i motorrummet är dragen klar sånär som på en tåt till oljetrycksgivaren
||
|
Som en sann rejsian måste man ju prova saker innan det är klart.
T.ex att stoppa i stolen i bara skalet på bilen
Och så får man en helhet oxå givetvis . På det man gjort. Justera ner rattstången på mekansik väg och sedan sätta fast instrumentbrädan. Sen börjar det ju likna en bil igen !!!
||
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
|
Såg att du hade diffkåpa till mig
.. Need it . Ja jag kör fortfarande svetsat och letar faktiskt ny diff att svetsa (vill ha högre utväxling) Har 2.6nu och skulle vilja ha 3.63 eller liknande. Och givetvis svetsa igen
Börjat rensa ur min bil med och nästan sugen att gå hela vägen som du gör. Men får se.
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||
|
Halloj alla.
Här var det länge sedan man skrev något. Men som bevis att det faktiskt har hänt något under tystnaden lägger jag upp denna. Körning in i det sista innan motorn sprack gav med missljudande motor en 1.06.10 på Sviestad ( Inte nöjd) :-) _________________ Togge Stensson |
||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
Håkan och Tobbe!
Kul att ni gillar den. Den låter som ingen annan bmw med kompressor då alla kör en remdriven turbo....typ :-) Fantastiskt skön karaktär ända in i "dimman". Antar att blocket sprack då det oljefylls i en cylinder och inte vill starta mer. Nu i vinter ska jag överföra det hela till en M54b30 istället. Så jag kan väsnas på banorna nästa år också
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 328 -96 kompressor- TOGGEXproductions!Filmtajm...
|
13 besök senaste veckan (45417 totalt) |