Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 45274 besök totalt |
Re:
Det här är Hårdrock Togge. Skaffar du vagnsbok nu så att du kan hänga med på Onsdagsträningarna på Gelleråsen nästa vår? _________________ D Ekholm |
||
Re:
[/quote] Det här är Hårdrock Togge. Skaffar du vagnsbok nu så att du kan hänga med på Onsdagsträningarna på Gelleråsen nästa vår?[/quote] Ja nu börjar det att arta sig. Vill inte längre skämmas för vad jag har gjort utseendemässigt ![]() Vagnsbok hoppar jag nog över då det kräver mer än det smakar att styra upp med all säkerhets-FIA-märknings-tjofräs! Och tanten värper tvillingar ![]() Fast när bur och alla saker finns på plats blir det vagnsbok förståss ![]() _________________ Togge Stensson |
||
Försöker göra lite till....
Inte klart helt , men nu närmar det sig med kabeldragningen. Blir 2 bider på hur det ser ut nu. All el i motorrummet är dragen klar sånär som på en tåt till oljetrycksgivaren ![]() ![]() ![]() _________________ Togge Stensson |
||
Som en sann rejsian måste man ju prova saker innan det är klart.
T.ex att stoppa i stolen i bara skalet på bilen ![]() Och så får man en helhet oxå givetvis . På det man gjort. Justera ner rattstången på mekansik väg och sedan sätta fast instrumentbrädan. Sen börjar det ju likna en bil igen !!! ![]() ![]() _________________ Togge Stensson |
||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Såg att du hade diffkåpa till mig
![]() ![]() ![]() Börjat rensa ur min bil med och nästan sugen att gå hela vägen som du gör. Men får se. ![]() _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||
Halloj alla.
Här var det länge sedan man skrev något. Men som bevis att det faktiskt har hänt något under tystnaden lägger jag upp denna. Körning in i det sista innan motorn sprack gav med missljudande motor en 1.06.10 på Sviestad ( Inte nöjd) :-) _________________ Togge Stensson |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Håkan och Tobbe!
Kul att ni gillar den. Den låter som ingen annan bmw med kompressor då alla kör en remdriven turbo....typ :-) Fantastiskt skön karaktär ända in i "dimman". Antar att blocket sprack då det oljefylls i en cylinder och inte vill starta mer. Nu i vinter ska jag överföra det hela till en M54b30 istället. Så jag kan väsnas på banorna nästa år också ![]() _________________ Togge Stensson |
||
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 45274 besök totalt |