Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4344 besök totalt |
Det vore inte helt fel att åka en dag eller två på Kullen med loggutrustning för att gå till botten i denna fråga.
Måste prova "Blyslädes-spåret" nån gång _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
Som jag skrev i en annan tråd hade jag förmånen att få ha transponder på bilen när jag var på SLCs sponsordag på Kullen i höstas. Tyvärr kunde jag dock inte springa fram och tillbaka till sekretariatet och få tider stup i kvarten. Såg dock att tiderna slår en del så en laptimer borde vara en bra investering! Mitt eget spårval är mer likt det röda än det blå, med undantag för Kvarnen som jag nog oftast kör i ett mellanting mellan rött och blått. Fast det beror lite på hur sent jag bromsat (dvs hur långt jag glider ut mot ytterkanten där Thomé brukar hålla till. ![]() ///Martin _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Magnus spår blir ju överlägset vid regn. Vi andra måste ju lära oss det som han redan har i sig. Fast frågan är iofs hur mycket mindre gummi det egentligen ligger i det spåret.
![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Precis över Mohlins-krönet har jag inte labbat så mycket, fast ner i backen efter Mohlin så kan man ju köra olika långt ut till vänster även om man håller längst till höger över krönet.
_________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4344 besök totalt |