Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Spårval Kinnekulle - Test 1
<<   1, 2
4344 besök totalt
Micke Holmström
Täby
Här sen Nov 2002

Det vore inte helt fel att åka en dag eller två på Kullen med loggutrustning för att gå till botten i denna fråga.

Måste prova "Blyslädes-spåret" nån gång

Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002

Micke Holmström skrev:
Det vore inte helt fel att åka en dag eller två på Kullen med loggutrustning för att gå till botten i denna fråga.

Som jag skrev i en annan tråd hade jag förmånen att få ha transponder på bilen när jag var på SLCs sponsordag på Kullen i höstas. Tyvärr kunde jag dock inte springa fram och tillbaka till sekretariatet och få tider stup i kvarten. Såg dock att tiderna slår en del så en laptimer borde vara en bra investering!

Mitt eget spårval är mer likt det röda än det blå, med undantag för Kvarnen som jag nog oftast kör i ett mellanting mellan rött och blått. Fast det beror lite på hur sent jag bromsat (dvs hur långt jag glider ut mot ytterkanten där Thomé brukar hålla till. )

///Martin

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Magnus spår blir ju överlägset vid regn. Vi andra måste ju lära oss det som han redan har i sig. Fast frågan är iofs hur mycket mindre gummi det egentligen ligger i det spåret.

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Jag har nog testat alla varianter mellan det gröna o det blåa spåret in i kvarnen omväxling förnöjer!

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Precis över Mohlins-krönet har jag inte labbat så mycket, fast ner i backen efter Mohlin så kan man ju köra olika långt ut till vänster även om man håller längst till höger över krönet.

Här sen Jan 2003

Jag har fått för mig att fwd kör rundare än rwd bilar. Ser så ut på samträffarna iallafall.

<<   1, 2
4344 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande