Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 6 besök senaste veckan (8518 totalt) |
Rejsakvällsträff i Stockholm onsdag 12 Maj
Startar en ny topic om det här.
Jo, exakt. Har för mig att det var ganska få som "vågade" ställa upp på gokartkörandet när vi träffades på Ös-We också, så det var väl inte det viktiga. ![]() ![]() Så om vi t.ex. skulle träffas vid 6-tiden ute på Värmdö, köra gokart ( www.varmdogokart.se ) vid halv sju och sedan köra till Vaxholm för glass lagom till halv nio, så kan ju folk ansluta lite när och var de vill och har tid/lust. Jag har för mig att färjan över Rindö går en gång i halvtimmen. Behöver ju inte bestämma något nu, då det helst skall vara bra glassätarväder men bra med en mental förberedelse. Kanske någon kväll nästa vecka om det skulle bli bra väder? Bör ju helst vara lite värme i luften. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Re: Rejsakvällsträff i Stockholm
Jag ställer upp och är mentalt förberedd på att bli förödmjukad! ![]()
Mental anteckning gjord men skall vi inte bestämma t.ex. tisdag den 4/5 kl. 18.00 och och så "bumpar" vi bara det om vädret inte är bra? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
|
||||
|
||||
hänger gärna på
![]() Men hoppas det blir ärlig fight och ingen tjuvträning i vanlig ordning.... lars och gutniak ![]() ![]() ![]() |
||||
oroa dig inte Fredrik, siktar alltid på seger ändå.
![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Re: Rejsakvällsträff i Stockholm
Siktar vi på tisdag 18.00 då? Med siktet inställt på glasspaus i Vaxholm halv nio? Så bestämmer vi definitivt vid lunchtid på tisdag om det blir av, beroende på väder. Kanske bäst att ringa till gokartbanan och höra så det inte är uthyrt också. Jag kan ringa på måndag. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Med mig på gokartbanan så får ni ett extra rundningsmärke ![]() ![]() Vet bara inte om jag kan komma iväg från jobbet i tid för 18:00. ![]() _________________ //Jens Hansson BMW 335i -07 Saab 9-3 SE TungtrycksTURBO -99 ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 6 besök senaste veckan (8518 totalt) |