| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Shiftlights
|
17291 besök totalt |
(och jag fyller år imorrn...)
|
||||||
LOL
Har inte hört ngt sådant tidigare, och jag tror inte heller att Magnus gjort ngn så busig extrafunktion på vilje
Ska be Magnus grunna på vad det kan vara som gör det. Som tur är drar ju lysdioder inte ngn ström att tala om. _________________ Pär Hylander |
||||||
Check!
Check!
Daooh! There u lost me!
Nej, ärligt talat. Det skall nog gå bra. Jag återkommer med en beställning när det blir aktuellt Pär. _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Pär:
Du vet händelsevis inte om det går att få "boxen" med dioderna lösa, eller om man kan få betala en mindre summa för en "bygginstruktion" så man kan fixa en egen? (Vill nämligen montera dioderna längs kanten/ytterringen på varvräknaren) Har en fristånde och några kanske får att kännas lite mer som en
_________________ Mikael Persson |
||||||
Jag fick min levererad med "dioderna lösa". Samma pris har jag för mig. Jag har gjort en liten box som bara huserar dioderna. Den tar jag fram och fäster med kardborre uppe på instrumentpanelen när det vankas hårdkörning. Perfekt med dioderna i synfältet. "Huvudenheten" har jag i handsfacket. |
||||||
Tack för svaret Vågar man fråga "vad det gick på". Vet att det är ett dåligt tecken att fråga men CSN betalar inte bra så det blir inte så mycket kvar till egna intressen
_________________ Mikael Persson |
||||||
Jag har för mig att jag betalade 800:-. Det var nog samma pris oavsett modell. Allt blir ju dyrare, så det är nog bäst att du kollar med Magnus för aktuellt dagspris. Frakt tillkommer nog också. |
||||||
Så här tar det sig ut i ShoppingClion.
Bilderna ger inte riktigt rättvisa åt läsbarheten. Lite svårt att plåta med ljuset genom rutan rakt in i kameran. I verkligheten syns dioderna ännu bättre. |
||||||
|
hoppas grejorna finns kvar då jag sålt 240in och införskaffat min golf gti mk1.
hur stora lysdioder går det in i gtin? kan man få boxen som vanligt men istället för monterade dioder ifall man skulle få dem på kabelsnuttar på en 0.5m så det bara är att placera boxen på ett bra ställe å sen montera in dioderna? / _________________ - Magnus Ripén - Bmw 2002 |
||||||
Japp _________________ Pär Hylander |
||||||
Pär, vet du något?
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||||
Inget känt del såvitt jag vet. Jag hoppas MagnusA kan lämna ett bra guru-svar, men han jobbar ju nästan alltid så jag har inte lyckats få han till göra det än
om det är lätt att komma åt så kan du ju prova att koppla loss signalsladden och larma på, då vet vi om det är larmet som skickar ut ngn skum högfrekvent pulsad signal som sprider sig i elsystemet. Ett annat alternativ är ju om du kan koppla + (eller jord) så att den bara har spänning och eller jord när tändningen är till. _________________ Pär Hylander |
||||||
|
_________________ ///Uffe pettersson |
||||||
|
Hörru swe, osnyggt gjort. Dessutom bör du läsa forumreglerna ang. namn i profilen/signaturen...
Pär: finns det fortfarande möjlighet att köpa shiftlighten? Hittade den här igen och blev lite sugen, har lite ändringar i instrumenteringen på gång nämligen.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Aningen känsliga på detta forum :/
vetifan va som hänt med mitt namn. sorry om jag sabbade nån som ville göra karriär i att sälja egna shiftlights.. försökte bara lägga dit alternatvi ffs! Uffe pettersson!!!!!!!!!!!!!! _________________ ///Uffe pettersson |
||||||
Hej. Det är ingen stor vinstgivande affärsverksamhet med dessa shiftlights, så "förlusten" i form av missade intäkter som ditt inlägg orsakar är är tämligen blygsam. MagnusA tog fram dessa shiftlights på uppdrag av mig och FSN som eftersom ngt liknande alternativ till rimliga pengar inte fanns då såvitt vi kunde se. Kul att vår produkt har drivit fram ökad konkurrens och lägre priser. Så borde det vara på alla andra överprissatta racinggrejor oxo. Så jag lät ditt första inlägg passera utan kommentar, trots att det som sagt är rätt osnyggt att kommentera i en salutråd, ungeför som att om du skulle sälja din bil så skulle jag göra ett inlägg och säga att köp min bil istället för den är billigare och minst lika bra. Naturligtvis kan du starta en egen tråd där du tipsar om det andra fabrikatet i t.ex allmänna delen av forumet Däremot så blir jag lite upprörd över tonen i ditt senaste inlägg, jag tycker mig utläsa en sarkasm mot mig och MagnusA samt en oförmåga att ta till sig vänliga tillrättavisningar som inte alls är signifikativ för detta forum, jag hoppas jag uppfattat tonen i ditt inlägg på fel sätt. _________________ Pär Hylander |
||||||
|
Puttar upp den här tråden en bit med förhoppningen om att det fortfarande finns möjlighet att köpen en "wunderbox". Om det inte är möjligt så undrar jag om det skulle gå att köpa loss en "byggbeskrivning".
Mvh Mikael
_________________ Mikael Persson |
||||||
|
UPP!
Nu känner mig lite vågad och uppar denna flera år gamla tråd. Jag är intresserad av en shift light till e21an. Kan man få tag på dessa fortfarande och fungerar dom mån tro till M10 motorn ? _________________ Andreas Fougner Ezelius |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Shiftlights
|
17291 besök totalt |

