Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2813 besök totalt |
Snygg driftingfilm: http://vimeo.com/53653359
_________________ Jocke Hellqvist. |
||
|
||
Som vanligt så är det en massa fjortismusik istället för ljudupptagning av bilarna. Går bort enligt mig annars nice klipp.
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
skön bana, första gången jag tycker att driftingen verkar skön och inte massa virrvarr på en stor parkeringsplats.
fjortismusik få du tar tillbaka Robin ![]() jag håller dock med om att det hade varit roliga med billjud istället för musiken. _________________ Philipp Klement |
||
Det bästa drifting film jag sett i alla fall!
![]() Celican är bara sååå snygg! ![]() _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||
Jag blir mer och mer inspirerad att köra på ställ! Fast när vi försöker blir inte filmerna riktigt lika snygga :P
Annars såg jag denna härom dagen och gillar bilarna som bara är byggda för funktion: |
||
vissa delar av den sista filmen påminde körstilarna om våran underbara supernationella rallycross.
![]() |
||
Apropå fina driftingfilmer så är detta en av mina favoriter, utan motorljud dvs: Ebisu: The Soul of Drift
_________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||
Vart är det här filmat? Kontaktuppgifter till "ban"ägaren? /Henrik |
||
Inga citattecken behövs. Banan heter Sala racing park, och är en SBF-klassad racingbana. ![]() |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2813 besök totalt |