| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Park drift!
|
2823 besök totalt |
|
_________________ Jocke Hellqvist. |
||
|
|
||
|
Som vanligt så är det en massa fjortismusik istället för ljudupptagning av bilarna. Går bort enligt mig annars nice klipp.
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
skön bana, första gången jag tycker att driftingen verkar skön och inte massa virrvarr på en stor parkeringsplats.
fjortismusik få du tar tillbaka Robin
jag håller dock med om att det hade varit roliga med billjud istället för musiken. _________________ Philipp Klement |
||
|
Det bästa drifting film jag sett i alla fall!
Celican är bara sååå snygg!
_________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||
|
Jag blir mer och mer inspirerad att köra på ställ! Fast när vi försöker blir inte filmerna riktigt lika snygga :P
Annars såg jag denna härom dagen och gillar bilarna som bara är byggda för funktion: |
||
|
vissa delar av den sista filmen påminde körstilarna om våran underbara supernationella rallycross.
|
||
|
Apropå fina driftingfilmer så är detta en av mina favoriter, utan motorljud dvs: Ebisu: The Soul of Drift
_________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||
|
Re:
Vart är det här filmat? Kontaktuppgifter till "ban"ägaren? /Henrik |
||
|
Re:
Inga citattecken behövs. Banan heter Sala racing park, och är en SBF-klassad racingbana. |
||
![]() |
Bilder o videos
Park drift!
|
2823 besök totalt |