| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Alfa Romeo 33 1.7IE -91 *SÅLD*
|
1701 besök totalt |
|
Vi funderar på att sälja Annas Alfa då den på grund av parkeringsreglerna i Stockholmsområdet inte kommer att användas så mycket under den närmaste tiden utan nog mest blir stående. Finns det nå'n här som kan tänkas vara intresserad? En supernajz liten bil. Utrustad med HR-fjädrar och färgglada bussningar. Beläggen verkar vara av värre karaktär då de måste ha lite temp för att bilen ska bromsa vettigt. Det ser ut som om det sitter nåt sportigare avgassystem monterat, eller så är det bara slutröret. Sommar och vinterdäck på alufälgar. En extra motor och låda samt lite andra smågrejer som kanske kan vara bra att ha på köpet I övrigt är synkningen på tvåan rätt kass som på alla andra 33'or, men det går bra om man tar det lite lugnt när man vevar runt med spaken- och som sagt, en extra låda följer ju med. Kopplingen bör man snart byta ut. Annars funkar den bra för att vara en 22 år gammal Italiensk bil som gått strax under 12000mil - har rullat dagligen det senaste året. Dokumenterat trackdaykörd. Senast på Gelleråsen 2011.
Rejsamärke monterat på bakluckan!
Rediscover the magic of motoring! Hade tänkt att den ska kosta 4300:- POK. Edit: Jaha då var bilen såld och på väg mot Göteborg...
|
||
|
Lite info till de som hört av sig...:
(kul förresten att det är så många som är intresserade) Den Alfa-gubbe som var först med att höra av sig är klart intresserad och har bett mig att hålla bilen tills han hunnit skicka en spanare. Om han skulle backa ur så meddelar jag här i annonstråden.
|
||
|
Ahh... Att jag inte såg detta tidigare, vilken vagn! Har haft en likadan fast röd, den gav mig ständigt ett leende på läpparna!
Lycka till med försäljningen! (skulle övriga intressenter hoppa av, meddela mig! )
_________________ //Jonas Molander Saab 9-5 Aero SportCombi 2004 Alfa Romeo 33 1,7 ie 1989 Porsche 996 C2 X51 Aero Kit 2003 Porsche 968 Clubsport 1993 - Såld |
||
|
Re:
håller med... mvh matz _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||
![]() |
SÄLJES
|
1701 besök totalt |