| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Cool hemmabyggd racingstol Logitech G25 - SÅLD !
|
5869 besök totalt |
|
Hej.. Här har ni en bra, fräck och gedigen gamingstol.. =) Mycket stabil konstruktion..! Stolen är från en äldre Porsche med fungerande ställbart underrede..! Så man kan ändra både avståndet på sittdyna samt ryggstöd.. Ratten är Logitechs G25 som är riktigt bra och har pedalställ i aluminium med även kopplingspedal..! Finns hur mycket info som helst om ratten så bara sök på youtube osv.. Förhöj spelglädjen avsevärt när du lirar dina racingspel med denna stol..! Finns säkert massor med playseats men dessa är mer ostabila än denna då de endast har en led upp till hållaren till ratten samt så kostar de ungefär 4000kr *UTAN RATT* samt även så måste man köpa till ställbart underrede om man vill ha det samt även så måste man köpa till en hållare till växelspaken till G25.. För att köra den ännu fräckare så kan man ju byta ut stolen till en fräckare, dock så har Porsche stolen funkat skitbra och är bekväm efter längre sittningar =) Får jag inte begärt pris så behåller jag den hellre.. Pris: 1900 kronor Mvh Peter 0733 33 65 55
_________________ Peter Nilsson |
||
|
_________________ Björn Scheuer |
||
|
_________________ Tony Tegheim - Mooseville Performance https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23282 www.mooseville-performance.com |
||
|
Re:
Finns, men force feedback funkar inte om jag förstått det rätt. _________________ Peter Sternersson |
||
|
Litet trådlyft. =)
Då jag inte spelar så ofta numera och planer på att bygga om det utrymmet som stolen förvaras i så är den till salu igen om någon är intresserad. Märkte att sist jag spelade Dirt 3 så fick jag inte in backläge när jag hade växelspaken i H-läge. Jag ändrade bara på inställningarna i spelet att jag ville ha backen på en annan knapp istället. I övrigt så funkar den helt perfekt..! Då backläget ej verkar fungera längre samt då den inte används så ofta längre så ändrar jag priset till ENDAST 1900KR..!! // Peter _________________ Peter Nilsson |
||
![]() |
SÄLJES
|
5869 besök totalt |