Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
4 besök senaste veckan (7701 totalt) |
Min syster har bestämt sig för att sälja sitt lilla blå hus vid torget i Adenau.Huset har ju varit med några år men är i princip oanvänt eftersom hon bor i Dümpelfeld med sin familj.Huset är helt perfekt beläget med utsikt över torget.Byggt i tre våningar med toa på varje våning och badrum i källaren. Ett litet öppet kök i gatunivå och sovrum för 3-4pers. högst upp.I källaren ett litet extra rum där man kan bädda för två. Har själv bott i huset under många Historic Grand Prix och F1 weekender,och bättre läge får man leta efter.20 meter till Blaue Ecke,bageri tvärs över gatan,nya Aviano pizzerian med uteterass tvärs över gatan osv. Pris för hela huset är 80.000EUR inkl. alla möbler osv.Fullt inrett och inflyttningsklart alltså.Svarar gärna på ytterligare frågor och ev. direktkontakt med min syster.Hon pratar flytande svenska och tyska.
![]() ![]() ![]() _________________ Niklas Tuominen |
||||
|
||||
om vi är typ 70st som lägger 10 lax var så har vi ett trevligt ställa att besöka för många år framåt! Hjälper någon mig att lösa familjeknuten med barn o fru kan jag flytta ner och vara husvaktare. Lön för mödan kan väl vara ett årskort
![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Rejsa holiday resort... ![]() |
||||
+1 ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Det går helt säkert att lösa separat. _________________ Anders Hansson |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
4 besök senaste veckan (7701 totalt) |