| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Race technology DL1 datalogger med DASH3
|
1449 besök totalt |
|
DL1 är väl redan ganska bekant för de flesta på forumet, men det kan vara värt att nämna lite om den ändå. Den använder sig av både GPS och accelerometrar internt, vilket ger en helt annan noggrannhet i loggningen än andra alternativ som bara använder GPS. De interna sensorerna kan kompletteras med en mängd olika sensorer som till exempel varvtal och temperaturer i ett antal ingångar. En bra egenskap är att man kan koppla in befintliga signaler från bilens egna sensorer och instrument, vilket gör DL1 väldigt flexibel. Överlag är grejerna av väldigt hög kvalitet och känns betydligt mer som proffsprylar än andra loggningsprodukter. Samtidigt är den väldigt lättanvänd. Programvaran är lättarbetad och är mycket flexibel i analysmöjligheterna. DASH 3 är en programmerbar display med många funktioner, även shiftlights. 1 GB minneskort ingår. Grejerna är använda under två säsonger. 7000 kr Grejerna finns i Malmö och kan skickas eller hämtas på Knutstorp 16 eller 21/9.
_________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||
|
Det ser ju ut som att du köpt det som ett kit men det skadar ju inte att fråga.
Kan du tänka dig att sälja DL1 separat? Jag har redan en Dash2 i min bil. _________________ Alex Bergsland Kör DomiSeven med Zetec 2.0, Aprilia Mille & Mazda 6 kombi www.domiseven.se |
||
|
Re:
Jag kan kanske tänka mig att köpa Dash3'an om priset är rimligt...
(Är det en Dash3 eller Dash3lite?) Edit: Såg nu att annonsen var från September. Schysst trådlyft. |
||
|
Re:
Absolut, men det står inget om att den sålts. Hur som helst ska jag hämta ut en annan DL1 på posten idag, så jag är nöjd ändå
_________________ Alex Bergsland Kör DomiSeven med Zetec 2.0, Aprilia Mille & Mazda 6 kombi www.domiseven.se |
||
|
_________________ Alex Bergsland Kör DomiSeven med Zetec 2.0, Aprilia Mille & Mazda 6 kombi www.domiseven.se |
||
![]() |
SÄLJES
|
1449 besök totalt |