Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5605 besök totalt |
Från de flesta varven har jag även sex mellantider, men de förskonade jag er ifrån... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Det var väl jag, det(?) Tror jag iaf. Att det kostar lite mer än så att åka ner till ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||
För mig har det blivit fyra resor till
![]() De bilar som fått bekänna färg är SAAB 9-3 T/185/ och Ford Mondeo ST220. Bromsskivorna fick bytas på SAABen efter varje resa. De blev lite vinda. Sista gången byttes skivorna även bak. "ovanligt på en så ny bil..." enligt SAAB-verkstaden. Bästa varvet var 9,27 BTG - med Micke "BTG" Regnell i bilen framför och Peeter Pahv i bilen bakom... ![]() Sen har jag ju haft nöjet att få sitta i högerstolen med storheter bakom ratten som Magnus Thomé, Peeter Pahv och Anders Jonsson. Då inser man vad det innebär att åka FORT runt Ringen. ![]() Nästa resa blir i september ![]() _________________ Mvh Christer Eriksson /Kia Optima SW GT/ |
||||||
Inte för att det spelar någon större roll ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Tjena grabbar,
Som sagt tidigare; Detta är nörderi på högsta nivå ![]() ...och det är helt underbart att läsa. I år hoppas jag att få vandra runt banan med bärmes och massäck. Nästa år är det dags att köra nån rolig bil på banan igen. 4 besök 14 dagar 54 varv Dålig koefficient? ![]() |
||||||
Hejsan!
2 Besök, första som 9 åring med första varvet bakpå en touringlastad Suzuki GSX EF. Så det är kanske ingen slump.... att man har hittat intresset för saker som rör sig fort ![]() Andra i september 2003, då slogs det till på stort handlade årskort och han med 48 varv på 4 dagar! Min längsta "stint" blev 7 varv - sedan hade min M3:a slurpat i sig en full tank ![]() ![]() /// John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
Nej Frasse, det var inte du. ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||
Min första tanke var också att 90 min är nog nästan nytt bottenrekord med bil! ![]() Men slår man ut våra dagar som vi varit där per varv så blir nog våra varvtider ännu sämre! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Helt klart. ![]() _________________ ![]() Jan Nagy |
||||||
En fråga ang tiderna ni klockar, vilka är era referenspunkter?
4 besök 36 varv Nästa planerade besök: V31 MVH / Patrik Hittade svaret i en annan tråd, BTG. / Patrik _________________ ![]() Patrik Zetterlund X3M Racing Partners / Citroen Motorsport |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5605 besök totalt |