Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2558 besök totalt |
jaaaaaaaaamenvafaaaaaaaaaaaaaaan...! Ska man åka av så ska man göra det med stil!!!
I topp på stilpoäng 10 av 10 ![]() troligen i samma liga gällande kostnader misstänker jag... Hoppas den delen löser sig... MEN ingen kommer ihåg en fegis _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
Rätt bra vurpa det där, hans egna ord är att det vart lokalt regn där (ovanligt för ringen liksom
![]() Jag menar komma i dom farterna som dom gör på torrt på slicks sen råkar det vara blött, blir hyffsat halt då, personligen hade jag nog fått byta både kallingar, overall och stol ![]() Känns som det vore en bedrift att inte kraschat då ![]() _________________ Viktor Starkman |
Kan tycka att det är lite konstig/utsatt position att ha funktionärsposten på utsidan efter en sådan sväng.
Ser de inte utgången av andra kurvan om de står innan första kurvan? Tur att säkerheten var tillräcklig i detta fallet men vad kunde ha hänt om bilen hade kommit över barriären ordentligt och med högre fart? Nu var det ju bara bakdelen som var över och gick i staketet framför funktionärerna. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2558 besök totalt |