| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var köpa "Limited slip friction modifier" i Stockholm
|
1648 besök totalt |
|
Var köpa "Limited slip friction modifier" i Stoc
Vem har denna på lager i Stockholm ?? http://www.redlineoil.se/tillsatser/ eller liknande produkt. Bråttom, hinner inte beställa via webben. _________________ Mvh Benci_Hovanyi
Gotland Ring 1:33,33s |
||||
|
Vissa Autoexperten är hyfsat välsorterade på Redline, om du vill ha specifikt just den. Annars är det en typisk jänkeprodukt, dvs de som säljer jänkedelar har garanterat motsvarande i något fabrikat. Hansen Racing eller Persåker t ex.
_________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||||
|
Tack för tipsen,
har lyckats få fram det via Mekonomen i Solna. Ringde de kl.10 på fm. och 15.00 hade jag den = bra service! Redan påfyllt i växellådan. Hoppas det hjälper. _________________ Mvh Benci_Hovanyi
||||
|
Re:
Vill bara berätta att det hjälpte !!
Höll mig till 4% inblandning, så hoppas jag inte tappar för mycket verkan på diffen.
Fast hellre det, under en inkörningsperiod, än att bränna upp kuggarna på nya diffen! _________________ Mvh Benci_Hovanyi
||||
|
Re:
Som vi sa då...
Konstigt att det inte var LS-tillsats i oljan du fick med grejerna... Det är inte "kuggarna" som tar stryk utan LS-tillsatsen, det är själva lamellpaketet. Tillsatsen gör att man får en mer "homogen" friktion mellan lamellerna. Bara att träna armarna nu så att du orkar hålla emot i ratten när du kliver på runt de tajta hårnålarna...
|
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Var köpa "Limited slip friction modifier" i Stockholm
|
1648 besök totalt |