Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 14, 15, 16 >> 5 besök senaste veckan (110964 totalt) |
Re:
Självklart stannar jag till i depån hos landets snabbaste BMW-Cup ekipage ![]() ![]()
Tack, de kommer från http://dtmfiberwerkz.com/access/ och är gjorda speciellt för E30. _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() Har för övrigt köpt ett annat renoveringsobjekt nu, dock utan hjul men i alla fall med tillhörande garage ![]() Så denna åker väl tillbaka in i malpåsen en stund till ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Fint bygge! Har själv en 318is turbo så det är ju extra roligt att följa din tråd! Har sett att du bor i jönköping! Hade varit riktigt kul att titta på ditt bygge! Jag bor själv nämligen i Huskvarna. Är väldigt intresserad av hur du har fått den besiktigad.
Simon _________________ Simon Holmgren |
||||
Fint bygge! Har själv en 318is turbo så det är ju extra roligt att följa din tråd! Har sett att du bor i jönköping! Hade varit riktigt kul att titta på ditt bygge! Jag bor själv nämligen i Huskvarna. Är väldigt intresserad av hur du har fått den besiktigad.
Simon _________________ Simon Holmgren |
||||
Tackar
![]() ![]() ![]() Jag bor i Jönköping men tyvärr bor bilen 20 mil härifrån ![]() Angående besiktning så är den reggad som ombyggt fordon i kombination med etanolkonvertering. _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
En bit ner på första sidan gör "therealpinto" ett inlägg med all info. ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Man ska inte stressa
![]() ![]() Jag tycker det blev bra i alla fall ![]() 17x9 effektiv ET0 fram och -5 bak. ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Du borde snart kunna doktorera i 318is....många år sedan jag köpte eller fick delar av dig till mitt dåvarande projekt! Kul att se att du håller ångan uppe!
![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||
Hehehe
![]() ![]() ![]() Hade en kärleksaffär med en M3 E30 ett tag och kanske borde man se efter vad som kan erbjudas nån annanstans....eller inte ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 14, 15, 16 >> 5 besök senaste veckan (110964 totalt) |