| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 318is -90 turbo *såld*
|
16 besök senaste veckan (111168 totalt) |
|
Re:
Självklart stannar jag till i depån hos landets snabbaste BMW-Cup ekipage
Tack, de kommer från http://dtmfiberwerkz.com/access/ och är gjorda speciellt för E30. _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
|
Re:
Har för övrigt köpt ett annat renoveringsobjekt nu, dock utan hjul men i alla fall med tillhörande garage
Så denna åker väl tillbaka in i malpåsen en stund till
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
|
Fint bygge! Har själv en 318is turbo så det är ju extra roligt att följa din tråd! Har sett att du bor i jönköping! Hade varit riktigt kul att titta på ditt bygge! Jag bor själv nämligen i Huskvarna. Är väldigt intresserad av hur du har fått den besiktigad.
Simon _________________ Simon Holmgren |
||||
|
Fint bygge! Har själv en 318is turbo så det är ju extra roligt att följa din tråd! Har sett att du bor i jönköping! Hade varit riktigt kul att titta på ditt bygge! Jag bor själv nämligen i Huskvarna. Är väldigt intresserad av hur du har fått den besiktigad.
Simon _________________ Simon Holmgren |
||||
|
Tackar
Kul med fler 318is turbo
Jag bor i Jönköping men tyvärr bor bilen 20 mil härifrån Men till hösten så hoppas jag att det blir ändring på det.
Angående besiktning så är den reggad som ombyggt fordon i kombination med etanolkonvertering. _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
En bit ner på första sidan gör "therealpinto" ett inlägg med all info.
||||
|
Man ska inte stressa
men nu så är breddningen klar, så när som på att jag behöver skaffa några längre skruvar för att dra fast de bakre breddarna permanent. På bilderna är dom bara dithängda. Får ta lite bättre bilder nån annan gång när man har hunnit tvätta bilen också
Jag tycker det blev bra i alla fall
17x9 effektiv ET0 fram och -5 bak.
||||
|
Du borde snart kunna doktorera i 318is....många år sedan jag köpte eller fick delar av dig till mitt dåvarande projekt! Kul att se att du håller ångan uppe!
_________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||
|
Hehehe
jag och 318is firar väl 10-årsjubileum i år Men i ärlighetens namn har den mest stått de senaste 4 åren...
Hade en kärleksaffär med en M3 E30 ett tag och kanske borde man se efter vad som kan erbjudas nån annanstans....eller inte
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 318is -90 turbo *såld*
|
16 besök senaste veckan (111168 totalt) |