| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Inbytt
|
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (32756 totalt) |
|
Jag har kikat och funderat på den här kärran några vändor. Tror däremot jag bestämt mig för en avsevärt mycket billigare bil istället, men det hindrar mig inte från att ge lite tips i all välmening:
Annonsen(tråden) är inte särskilt bra idag. I första inlägget hänvisar du till din hemsida, som är väldigt rörig när man letar info om bilen du försöker sälja, det finns några bilder, men vissa är gamla. Det finns inget pris(eller jo, flera stycken vilket också är förvirrande), ingen kort och enkel uppdaterad speclista över vad som är ändrat på den. Tråden startades 5-6 år sedan. Mitt tips, lägg upp en ny tråd och be admin ta bort denna. Skriv lagom mycket relevant info om bilen och lägg upp några fräscha bilder(informativa snarare än snygga). Lägg upp ett pris. _________________ Mikael Andersson |
||||
|
_________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
|
Re:
Lycka till med försäljningen. |
||||
|
Re:
+1
+1 Något som "avskräcker" lite är att det är en så gammal tråd, priset i sig har jag råd med men det kanske inte är rätt bil för mig. Så köper jag den och upptäcker att det inte var rätt för mig så blir jag sittandes med en bil jag inte kan sälja på 783 år. En viss förlust på att köpa bil är det, men att inte kunna sälja den är ännu värre. Bara i all välmening.
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
|
Re:
Jo, det är klart att det är lite svårt att sälja vissa bilar. Opel Speedster är ju lite av en doldis(ska ärligt erkänna att jag hellre skulle ha en Elise, de är ju "originalet" trots allt.) som få känner till. Samtidigt är det vinter och lågsäsong på sportbilar så ska man sälja en relativt okänd sportbil just nu så får man nog räkna med skambud tyvärr. Jag hoppas bara att du får sålt den innan jag ändrar mig och går till banken för att ta ett onödigt stort lån.
_________________ Mikael Andersson |
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Inbytt
|
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (32756 totalt) |