Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2015-04-25 MSCC KM1 Knutstorp
4565 besök totalt
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare

Lägger ut en blänkare om tävlingen och det är fortfarande några dagar kvar att anmäla sig.

Infon finns på hemsidan
http://www.mscc.se/2015/04/km1-pa-ring-knutstorp/

Vi får se hur det går i år. Kommer Bjarne vinna Roadsport C ytterligare en gång, kommer Max bli storfavoriten i B och kommer Andres dominera A igen?? Kul att många är anmälda.

Själv har jag slappat till mig och kommer inte ha bilen färdig men tänkte anmäla mig till tävlingsledarens förfogande . Finns det fler som vill hänga med och hjälpa till så kan man meddela det här: http://www.mscc.se/klubbmasterskap/funktionarsanmalan/

Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003

Jag är anmäld och hoppas få bilen "klar" efter kraschen i höstas.
Väntar på en stötdämpare från KW som är och snurrar med UPS...

Hinner väl inte provköra, så förväntningarna är låga, men nu har jag i a f trailer så att jag kan släpa hem skrotet utan hjälp från vänner (tack igen, Patrik!).

Kom dock sent (nu) på att mina handskar gick åt skogen i samband med kraschen; finns här någon som kan låna mig ett par (storlek 10 eller större)?

Eller kommer det finnas någon på plats som säljer på lördag?

Citera
cirs
Göteborg
Här sen Jan 2009

Samma här. Sitter och uppdaterar spåra paket

Är det samma krav som spvm med pressening, släckare m.m?
Eller nåt annat man ska tänka på?

Mazda MX-5 Roadsport C #61
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74270
Opel speedster
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=113779
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003

Jag kommer nog om jag inte blir mer förkyld än vad jag redan är. Har inte rört bilen sen KM5 i höstas och den gick ju då så det är väl bara att köra?

Är det några som ska dit på fredag kväll?

Jag har ev extra handskar. Du kan smsa mig på fredag em om du vill att jag ska ta med Dennis.

Många vassa bilar och förare anmälda. Skoj! thumbs up

Fredrik Olsson
Trelleborg, Sweden
Här sen Feb 2004

Re:

Dennis Kullman skrev:

Hinner väl inte provköra, så förväntningarna är låga, men nu har jag i a f trailer så att jag kan släpa hem skrotet utan hjälp från vänner (tack igen, Patrik!).

Kom dock sent (nu) på att mina handskar gick åt skogen i samband med kraschen; finns här någon som kan låna mig ett par (storlek 10 eller större)?

Hej!

Kul att du fått ihop räsern igen och att du kommer till vårt KM!

Hedbergarna kommer med största sannolikhet dit och de brukar ha med ett axplock av sitt sortiment vad gäller handskar, overaller, bromscylindrar, lustgasflaskor mm. De brukar dessutom ha bra priser!

Vi ses!

Fredrik
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003

Re:

Fredrik Olsson skrev:
Dennis Kullman skrev:

Hej!

Kul att du fått ihop räsern igen och att du kommer till vårt KM!

Hedbergarna kommer med största sannolikhet dit och de brukar ha med ett axplock av sitt sortiment vad gäller handskar, overaller, bromscylindrar, lustgasflaskor mm. De brukar dessutom ha bra priser!

Vi ses!

Fredrik

Hej Fredrik! Ja, det ska bli kul - OM det klaffar - ända tills för en stund sedan hoppades jag att UPS skulle hitta rätt idag, men icke... så dämparen är fortfarande i "orbit" någonstans!

Citera
max
Kristianstad
Här sen Apr 2003

Re:

Dennis Kullman skrev:
Fredrik Olsson skrev:

Vi ses!

Fredrik

Hej Fredrik! Ja, det ska bli kul - OM det klaffar - ända tills för en stund sedan hoppades jag att UPS skulle hitta rätt idag, men icke... så dämparen är fortfarande i "orbit" någonstans!

Ta en lustgasflaska när du ändå är igång!

Jag passar nog på att komma dit och TITTA. Själv är jag inte nog ansvarstagande för att faktiskt köra. Men det vore kul att träffa folket i alla fall.

Lotus Europa S2 -68
BTG: 8.26 (Porsche 944 S2)
Citera
Pontus Fyhr
Lund
Här sen Dec 2002

Jag hade velat komma å vifta flaggor, men har tyvärr lovat bort mig.
Har dock ett par handskar i stl. 11 att låna ut om det behövs. Kan lämna dem med Eddie.

Kävlinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Vilket drag det var i tråden

Chriss -> Japp, samma SBF regler som SPVM. Vad du skall tänka på: Vagndeklaration, licens och glatt humör

Dennis -> Slå Fedrik Hedberg en signal 0704 54 66 56 så har du nya handskar på Lördag .

Max -> Du får gärna hålla mig sällskap på en postering

Nu är jag girig för att jag inte kan köra själv så jag vill se så många bilar som möjligt. M.a.o. håller jag tummarna att leveranserna kommer fram och bilarna blir startklara.
Hade nästan lite tveksamheter att dyka upp då jag kommer hem sent på fredag efter tjänsteresa. Efter att ha sett listan på anmälda så vill jag verkligen inte missa detta .

Jag stänger anmälan om en stund, så passa på att anmäla er inna det är för sent

Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
55 anmälda
(Vet inte när jag kommer hem ikväll så jag sitter på tåget och har nu stängt anmälan. Tack för det SJ )

Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003

Re:

Pontus Fyhr skrev:
Har dock ett par handskar i stl. 11 att låna ut om det behövs. Kan lämna dem med Eddie.

Tack Pontus! Lämna dem gärna till Eddie (som backup); jag ska ringa Fredrik också och beställa, men som syns ovan kan det ju gå fel ibland...

Citera
Jakob Hultkvist
Luleå
Här sen Feb 2005

Anmäld
Nu med ett år äldre däck och orörd bil sen i höstas. Går det fortare då? Jag tror det.

Porsche 911 SC 3.0 -81
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003

Re:

Jakob Hultkvist skrev:
Anmäld
Nu med ett år äldre däck och orörd bil sen i höstas. Går det fortare då? Jag tror det.

Det låter bra. Då kommer det gå fort för mig med, för jag har inte fått tag i ny fälg, så jag kör på slitna Toyo istället för mina nya Kumho. :-)

Citera
Magnus Mårtenson
Höllviken
Här sen Jun 2006

Är det någon mer än jag och Henric som planerat in att åka upp (eller ner för Norrlänningarna ) imorgon fredag för starta KM:et med grillning, bubbelvatten, kaffe samt övernattning inför lördagens KM?
Jag hoppas kunna vara upp på Knutan ca 19:30 imorgon.

www.MSCC.se
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Dennis Kullman skrev:
Pontus Fyhr skrev:

Tack Pontus! Lämna dem gärna till Eddie (som backup); jag ska ringa Fredrik också och beställa, men som syns ovan kan det ju gå fel ibland...

Handskarna ligger nu i min biI. Verkar som det blir att besikta bilar för min del . Vi ses på lördag.

Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003

Re:

Magnus Mårtenson skrev:
Är det någon mer än jag och Henric som planerat in att åka upp (eller ner för Norrlänningarna ) imorgon fredag för starta KM:et med grillning, bubbelvatten, kaffe samt övernattning inför lördagens KM?
Jag hoppas kunna vara upp på Knutan ca 19:30 imorgon.

Jag hade planer på det men en dunderförkylning har satt stopp för tävlande på lördag

Jag kommer nog ner och hämtar hjulen iaf, annars får släktingarna ta med dem hem.

cirs
Göteborg
Här sen Jan 2009

Fick äntligen igång bilen! Provkörning blir imorgon bitte och hoppas på ytterst lite motstånd

Mazda MX-5 Roadsport C #61
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74270
Opel speedster
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=113779
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003

Re:

Eddie Varvstopp skrev:
Dennis Kullman skrev:
Pontus Fyhr skrev:

Handskarna ligger nu i min biI. Verkar som det blir att besikta bilar för min del . Vi ses på lördag.

Gott! Bilen står på trailern.

Citera
Inför träffar
4565 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande