Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES:Värsting R-däck 4st nya Hankook TD Z221 265/35-18"
3204 besök totalt
SH
Västra Frölunda
Här sen Feb 2014

Trådstartare
SÄLJES:Värsting R-däck 4st nya Hankook TD Z221 265/35-18&qu

Då jag köpte på mej några extra däck o nu upptäckt efter några körningar att dom håller mycket längre än jag trodde så har jag konstaterat att det inte finns tid o köra upp dom iår så därför säljer jag dessa värsting R-däck,troligen dom bästa på marknaden just nu....o mest Km för pengarna!
4st helt nya (ej provmont el krängda) av Hankook TD Z221 i dim 265/35-18"are,köpta mars 2015.
Nypriset idag är i Tyskland ca 450EUR+frakt o i Sverige kostar dom netto 3750Skr+frakt...
Mitt pris är 3500:-/st p.o.k. (annars får dom ligga till nästa säsong) Tel 070-2207380 Svenne

Västra Frölunda
Här sen Feb 2014

Trådstartare
Då det varit många spekulationer o gissningar från olika håll o typ "förståsigpåare" här på forumet
om detta däck är E-märkt eller inte så får jag bara meddela att så är fallet....Det har varit o är E-märkt och således gatgodkänt i hela Europa sedan 2012.....däremot så kan/finns det typ sne/grå importdäck från tex usa/australien av äldre årgång som bara är DOT-märkta o ej för oss....mvh

Västra Frölunda
Här sen Feb 2014

Trådstartare
Kanske nån behöver till helgens Timeattack eller körning..o det går o köpa 2 o 2 åsså....MVH

Västra Frölunda
Här sen Feb 2014

Trådstartare
Denna säsong kostar dom bara 4400Skr cash om det är någon som behöver....o det är Hankookpriset räknat på 511EUR som är riktpriset ute i Europa....

Skurup
Här sen Feb 2006

för alla 4???

förstår nu... undrade mig bara att du sätter upp priset....

Nissan S14a -97 2.2 Mazworx

BMW 325iM Touring <--- Saknat..

Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car...
Citera
SH
Västra Frölunda
Här sen Feb 2014

Trådstartare
Ja du Kim.....ibland hänger ju inte fingrarna med när man försöker koppla ihop hjärnan....så kan det vara ibland

Ang priset på dessa TD-däck så är det ju dina landsmän i Skåne som trissat upp priset....så det är väl bara o hänga på då...Tillgång o efterfrågan är det ju lite som styr åsså... Tex dessa TD Z221 i 295/30-18 kostade ifjol när vi köpte nya från Mr Hankook 3995Skr inkl moms o dessa har JappsSkåningarna sålt vidare till blåögda panikslagna racers som stått utan däck inför säsongen till priset av upp till 5000Skr + moms,totalt 6250Skr/st
Så 4400skr/st inkl moms för 265orna får väl anses som billigt idag.....eller hur? De kostar o ligga i topp numera
o racing ska ju inte vara billigt....då skulle ju alla hålla på med det o då skulle det inte heller finnas körtid...

SÄLJES:Värsting R-däck 4st nya Hankook TD Z221 265/35-18"
3204 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande