| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES:Värsting R-däck 4st nya Hankook TD Z221 265/35-18"
|
3204 besök totalt |
|
SÄLJES:Värsting R-däck 4st nya Hankook TD Z221 265/35-18&qu
Då jag köpte på mej några extra däck o nu upptäckt efter några körningar att dom håller mycket längre än jag trodde så har jag konstaterat att det inte finns tid o köra upp dom iår så därför säljer jag dessa värsting R-däck,troligen dom bästa på marknaden just nu....o mest Km för pengarna! 4st helt nya (ej provmont el krängda) av Hankook TD Z221 i dim 265/35-18"are,köpta mars 2015. Nypriset idag är i Tyskland ca 450EUR+frakt o i Sverige kostar dom netto 3750Skr+frakt... Mitt pris är 3500:-/st p.o.k. (annars får dom ligga till nästa säsong) Tel 070-2207380 Svenne
_________________ Sven Hammarström |
|
Då det varit många spekulationer o gissningar från olika håll o typ "förståsigpåare" här på forumet
om detta däck är E-märkt eller inte så får jag bara meddela att så är fallet....Det har varit o är E-märkt och således gatgodkänt i hela Europa sedan 2012.....däremot så kan/finns det typ sne/grå importdäck från tex usa/australien av äldre årgång som bara är DOT-märkta o ej för oss....mvh _________________ Sven Hammarström |
|
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
|
Ja du Kim.....ibland hänger ju inte fingrarna med när man försöker koppla ihop hjärnan....så kan det vara ibland
Ang priset på dessa TD-däck så är det ju dina landsmän i Skåne som trissat upp priset....så det är väl bara o hänga på då...Tillgång o efterfrågan är det ju lite som styr åsså... Tex dessa TD Z221 i 295/30-18 kostade ifjol när vi köpte nya från Mr Hankook 3995Skr inkl moms o dessa har JappsSkåningarna sålt vidare till blåögda panikslagna racers som stått utan däck inför säsongen till priset av upp till 5000Skr + moms,totalt 6250Skr/st Så 4400skr/st inkl moms för 265orna får väl anses som billigt idag.....eller hur? De kostar o ligga i topp numera o racing ska ju inte vara billigt....då skulle ju alla hålla på med det o då skulle det inte heller finnas körtid... _________________ Sven Hammarström |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES:Värsting R-däck 4st nya Hankook TD Z221 265/35-18"
|
3204 besök totalt |