Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Audi UR-Quattro -84 "ACHTUNG!" SÅLD! Auf Wiedersehen....
<<   1, 2, 3 ... 24, 25, 26
22 besök senaste veckan (157401 totalt)
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Trådstartare
TACK!

Tack snälla ni för att ni förstod mig i mitt val thumbs up

Nu har det gått snart en vecka och det känns fortfarande rätt. Jag förnyade min ADR utb(Farligtgods) lör-måndag så det var bra att få tankarna direkt åt ett annat håll så där i början.

@uffaren: Sist vi hade mail kontakt(nyår) så var min för dyr och du mailade tillbaka strax efter att du gjort din livs affär på en 20V och nu letade efter ett "sämre" objekt att bygga en som min. Så dig hade jag inte riktigt i tankarna faktiskt

Fick ett långt mail från köparen i söndags som värmde, ska inte posta det här men ett par utdrag :

"Resan hem gick bra, dock ganska påfrestande för nerverna. Jag överdriver inte när jag säger att det ÖS regnade hela vägen hem......"

"Det va inte bara en gång, man fick upp bilar jämsides som med nervevade rutor skickade ut en "tumme upp" "

"Har suttit ett par timmar idag i garaget och bara tittat på bilen egentligen, den är verkligen super fin."

Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Kymi
Kristianstad
Här sen Sep 2007

Låter som en nöjd köpare,och sånt är ju alltid skönt.Sen att säljaren oxå verkar nöjd,ja bättre kan det ju inte bli thumbs up

Lindome
Här sen Aug 2005

Tråkigt naturligtvis att du sålde den fina bilen men förståeligt om den inte blir använd och bara står.
Frågan är ju nu vad du har köpt/skall köpa istället eller nöjer du dig med Golfen?

Ha det gött som vi säger i Götlaborg.

Kristianstad
Här sen Sep 2007

Nu när det gått några år,så kom jag att tänka på denna bilen imorse.Har under dagen till och från läst igenom hela tråden

Hur går det med bilen tro?Har ni någon kontakt,är det samma ägare än?Finns det något forum där projektet fortsätter?

Hur går det på bilfronten själv?Några nya projekt på gång?

Må väl thumbs up

Long valley
Här sen Nov 2005

Åhå nu blev man påmind om denna vackra bil!

Är lite kär i den urisen tror jag

Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Re:

Kymi skrev:
Nu när det gått några år,så kom jag att tänka på denna bilen imorse.Har under dagen till och från läst igenom hela tråden

Hur går det med bilen tro?Har ni någon kontakt,är det samma ägare än?Finns det något forum där projektet fortsätter?

Må väl thumbs up

Hej!
Lustigt att du skriver här just i dagarna då jag tittar in, är verkligen inte här så ofta nu för tiden.

Hur det gått med bilen har jag ingen aning om, inte hört ett s..t, och det är ju skönt på ett sätt
Skulle tro att det är samma ägare, så glad han verkade vara för bilen.
Han var inte aktiv här iaf berättade han och han ville nog vara lite "själv" med bilen i början.
Har tom glömt vad han hette Men jag kan ju berätta nu att den gick till Norrtälje.

Någon borde väl sett den eller hört något av bilen eller ägaren? Svara här då el pm:a.

Ja ja, det känns fortfarande rätt iaf thumbs up Även om jag kan sakna adrenalin påslaget i den.

Jag åker omkring med min Tiguan med ACHTUNG skyltarna på inte lika passande men vad gör man, synd att lägga dom på hyllan. Kanske kommer något mer passande i framtiden, vem vet, inte jag iaf

Porsche GT4-20
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Re:

Halvordsson skrev:
Åhå nu blev man påmind om denna vackra bil!

Är lite kär i den urisen tror jag

Tack, ja lätt att bli kär i den, speciellt bakom ratten, men var sak har sin tid

Porsche GT4-20
Citera
Kymi
Kristianstad
Här sen Sep 2007

Re:

Narin skrev:
Kymi skrev:

Må väl thumbs up

Hej!
Lustigt att du skriver här just i dagarna då jag tittar in, är verkligen inte här så ofta nu för tiden.

Hur det gått med bilen har jag ingen aning om, inte hört ett s..t, och det är ju skönt på ett sätt
Skulle tro att det är samma ägare, så glad han verkade vara för bilen.
Han var inte aktiv här iaf berättade han och han ville nog vara lite "själv" med bilen i början.
Har tom glömt vad han hette Men jag kan ju berätta nu att den gick till Norrtälje.

Någon borde väl sett den eller hört något av bilen eller ägaren? Svara här då el pm:a.

Ja ja, det känns fortfarande rätt iaf thumbs up Även om jag kan sakna adrenalin påslaget i den.

Jag åker omkring med min Tiguan med ACHTUNG skyltarna på inte lika passande men vad gör man, synd att lägga dom på hyllan. Kanske kommer något mer passande i framtiden, vem vet, inte jag iaf

Kul du tittade in Lite konstigt att den inte blivit sedd,men den var kanske för fin för att köras
Ja skyltarna brukar jag möta på nämnda wv lite då och då,men den ser ju som sagt inte ut att vara på väg till nån räserbana precis

Hässleholm
Här sen Nov 2002

Tipsat nuvarande ägare om tråden... så nu får vi se om han vill ge sig till känna.

Kymi
Kristianstad
Här sen Sep 2007

Re:

lewan skrev:
Tipsat nuvarande ägare om tråden... så nu får vi se om han vill ge sig till känna.

Kul Har den trillat tillbaka i skåneland igen,eller den är i norrland Håller tummarna att han gör sig hörd här med en tråd om kärran thumbs up

Hässleholm
Här sen Nov 2002

Re:

Kymi skrev:
lewan skrev:

Kul Har den trillat tillbaka i skåneland igen,eller den är i norrland Håller tummarna att han gör sig hörd här med en tråd om kärran thumbs up

Den är kvar i Norr...land.
Tyvärr får man väll säga.... haha!

Empo
Norrtälje
Här sen Jul 2003

Hejsan!

Bilen är kvar hos mig, som köpte den av Narin. Den lever ett extremt lugnt och stilla liv, det blir några turer ibland ut på vägarna här i Roslagen, Norrtälje under sommaren. Varit på ett par mindre träffar..men inte mycket mer. Har som mest jobb i firman när det är "säsong" för banåka...så tyvärr har det inte blivit något av den varan alls för mig eller bilen. Det är såklart synd att bilen inte används mer och får komma ut på banan ibland. Även om jag för all del älskar att ibland bara ta ut den för "luftning" när lusten faller på, då det är en så förbannat härlig bil att köra. En kick varje gång.

Inte hänt så mycket med bilen mer än ompyssling och vårdande. Sidospeglar gjorts lite stiligare i bilens kulör, ordnade en till uppsättning fälgar som fixats till och pulverlackades vita och fick nya däck.

...och allting har väl ett pris, om någon skulle vara sugen

....blev inga böter

Citera
Kymi
Kristianstad
Här sen Sep 2007

Hejsan
Kul med en uppföljning av en härlig bil.Måste vara skönt att bara ha den,och ta en och annan mystur när vädret kräver en glasstur.Inte avis,nä,inte alls

Är det klassiska Azevhjul på bilden?Bra val (har vitlackade Azev själv thumbs up )

Synd man är ämnad att vara fattig i detta livet,annars hade jag köpt den

Stockholm
Här sen Maj 2003

Re:

[20:46:40] <@NEO> !seen empo
[20:46:43] <_S2_> NEO, empo was last seen on #nordicaudi 11 years, 165 days, 5 hours, 7 minutes ago.

*host*

Empo skrev:
Hejsan!

Bilen är kvar hos mig, som köpte den av Narin. Den lever ett extremt lugnt och stilla liv, det blir några turer ibland ut på vägarna här i Roslagen, Norrtälje under sommaren. Varit på ett par mindre träffar..men inte mycket mer. Har som mest jobb i firman när det är "säsong" för banåka...så tyvärr har det inte blivit något av den varan alls för mig eller bilen. Det är såklart synd att bilen inte används mer och får komma ut på banan ibland. Även om jag för all del älskar att ibland bara ta ut den för "luftning" när lusten faller på, då det är en så förbannat härlig bil att köra. En kick varje gång.

Inte hänt så mycket med bilen mer än ompyssling och vårdande. Sidospeglar gjorts lite stiligare i bilens kulör, ordnade en till uppsättning fälgar som fixats till och pulverlackades vita och fick nya däck.

...och allting har väl ett pris, om någon skulle vara sugen
....blev inga böter

NEO
Stockholm
Här sen Maj 2003

Re:

dubbelpost... Och ingen delete? va fock?

Empo
Norrtälje
Här sen Jul 2003

Re:

NEO skrev:
[20:46:40] <@NEO> !seen empo
[20:46:43] <_S2_> NEO, empo was last seen on #nordicaudi 11 years, 165 days, 5 hours, 7 minutes ago.

*host*

Tjena!

Haha! Det va inte igår man va på IRC, uppenbarligen
Det där var väl en sisådär för 2 urisar- 2barn- 2hus- Ett antal jobb, dollars och hjärnceller med mera mer mera sen... typ

På den tiden anställd och en dator som ett av "verktygen" Man hängde med i svängarna på ett annat sätt då..
Idag är min "hobbysurftid" när jag får vara ifred på skithuset med min telefon här hemma.....eller sitta alldeles för sent framför datorburken och slöa...

Citera
Våra race- och banåkarbilar
Audi UR-Quattro -84 "ACHTUNG!" SÅLD! Auf Wiedersehen....
<<   1, 2, 3 ... 24, 25, 26
22 besök senaste veckan (157401 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande